جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

لقمان را گفتند: شرف از که آموختی؟ گفت: از باشگاه خبرنگاران جوان!


لقمان را گفتند: ادب از که آموختی؟ گفت: از بی ادبان!
اگر لقمان زنده بود و از او میپرسیدند شرف از که آموختی با کمی تفکر یکی از گزینه هایش باشگاه خبرنگاران جوان میبود!

خبرگزاری که بدون ترسی از دین و خدایی که از آن دم میزنند هرچه اراجیف و خزعبلات و توهماتی که در ذهن داشتند در مورد نسرین ستوده حقوقدان و وکیل دادگستری که تا امروز به دلیل فشار های سنگین روحی به خود و خانواده اش 16 روزاست که دست به اعتصاب غذا زده میگویند ...

حمایت از، قاچاقچی های مواد مخدر، تروریستها، مجاهدین خلق، بمب گذارها و ... اتهامات خنده داریست که باشگاه خبرنگاران به نسرین ستوده زده است.

نسرین ستوده هم خدایی دارد که خیلی صبور است ...


برای دیدن مقاله پردروغِ باشگاه خبرنگاران جوان با کیفیت و سایز بالا روی لینک زیر کلیک کنید:
http://postimage.org/image/wpski5q57/

۶ نظر:

  1. باشگاه خبرنگاران یا همان محفل جنایتکاران جوان دردوران اصلاحات توسط سه نهادامنیتی یعنی اطلاعات، کیهان وصداوسیما برای مقابله با نشریات دوم خردادی ایجاد شد وپس ازروی کارآمدن احمدی نژاد تبدیل به بازوی رسانه ای دستگاه امنیتی کشوردرپرونده های سیاسی-امنیتی منجربه قتل واعدام گردید باقی مطلب رادراینجابخوانید
    http://www.persiancavalier.com/?p=1309

    پاسخحذف
  2. حكومتي كه سراپا دروغ است و فريب خبرنگارانش هم اينجوري ميشه ديگه غير از اين باشه جاي تعجب داره !
    درود بر اين بانوي نارنين

    پاسخحذف
  3. متأسفم که ما با یک مشت آدمهای بی‌ سواد احمق جانی طرف هستیم.

    واقعاً مندیم که چه بکنیم .اینها از یک زن هم می‌ترسند.آنهایی که باید بدانند میدانند

    که حرف اینها فقط بدرد خودشان می‌خورد

    پاسخحذف
  4. To ra be khoda yeki baraye in "javanha" sharh bede ke dar system ghanooni hame mamaleke motamadene donya har ensani haghe defaa az khod ra ba estefade az yek vakil darad va khanoom Sotoodeh yek vakil ast ke baraye hefz ghanoon in khedmat ra be jamee mikonad. In yek kare shakhsi neest yek kare herfei baraye negahdary az system ghanooni ast. Shayad ham haram kardane nafas bashad chon ba in hazarat bayad az alefbaye bashar boodan shoroo kard na hoghooghe bashar.!

    پاسخحذف
  5. با درود به نسرین ستوده که خدایش ستوده است ومردمش اورا در قلب جای داده اند.واین رژیم که دشمن مردم خودش میباشد .اورا به ناحق زندان کرده روزی خواهد رسید که سیل مردم بنیاد این رژیم فاسد وجنایتکار را از بن برکند. زنده بادنسرین ستوده خدا ومردم.
    وتو ای که در بالا فحش میدهی همه آن چیزهائی که گفتی برسد به امامانت وپیامبر نادانت .وخصوصا امام نقی

    پاسخحذف
  6. بر فرض محال هم که ایشان از خلافگران، دزدان، آتش افروزان ، اصلا بگوئید قاتلان دفاع کنند که همه میدند چنین نیست به‌ ایشان از مظلوم‌ترین دفاع کرده.

    آدمهای نادان، این شغل وکیل است که از خلافکار حمایت کند. کشوری که یک مشت بی‌سواد نادان بر آن حکومت می‌کنند که یک واحد درس حقوق پاس نکرده اند و یک مشت شعبون بی‌ مخ دهان گشاد، نظم (بی‌ نظمی) را برقرار می‌کنند که اسم خودشان را باشگاه خبرنگاران جوان گذشته اند ، باید هم اینقدر نفهم باشند که تشخیص ندهند که وظیفه وکیل دفاع از موکل است حتّی اگر موکل یک قاتل زنجیره‌ ایی باشد. وکیل مدافع شغلش این است و مهمترین وکیلان در سراسر دنیای متمدن آنها هستند که از موکلنی که پنالتی مرگ دارند دفاع می‌کنند. این بهترین انترنشیپی هست که دانشجویان حقوق تمام تلاششان را می‌کنند که به دست آورند، چون به آنها تجربه‌هایی‌ میدهد که میتواند از آنها وکیل بسیار کارکشته بسازد. کسی‌ هم وکیل یک جنی و قاتل را زندانی نمیکند چه رسدبه اینکه حق ملاقات فرزند ۳ ساله آاش را هم از او بگیرد.

    این رژیم دیوانه است، مردم را هم احمق کرده

    پاسخحذف