جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مهر ۱۳, پنجشنبه

دلنوشتۀ پرستو صالحی | آیا اینجا ایران است؟


دلنوشتۀ پرستو صالحی منتشر شده در صفحۀ فیسبوک شخصی این هنرمند:

آیا اینجا ایران است ؟ سرزمین نفت ، سرزمینی سرشار از منابع طبیعی و ...

آری ! من درد می کشم !!! هر روز ، هر ثانیه
بر سر چهار راه دو کودک خیابانی بر سر اسکناس 2000 تومانی همدیگر را تکه پاره می کنند آخر اسکناس نصیب آنکه بزرگتر است می شود ... کیسه خرید گوشت پیرمردی را موتور سواری قاپ می زند ...در میان ترافیک در خیابانی نه چندان بزرگ گردنبند خ

انومی را که پشت فرمان است می کشند و می برند...بلوار میرداماد شب ها محل کسبِ دخترکان ماهرویی ست که غم نان دارند ... آگهی فروش کلیه بیداد می کند... پدران و مادران بسیاری شرمسار خواسته های فرزندانشان هستند ... جانبازان بی شماری در آسایشگاه ها رها شده اند ... قطعه شهدا هنوز یاآور هشت سال غیرت و جوانمردی ست ،یادآور دلاور مردانی که برای آسایش ملتشان جنگیدند

آیا اینجا ایران است ؟ سرزمین نفت ، سرزمینی سرشار از منابع طبیعی ؟؟؟ اینهمه فقر ! اینهمه فحشا ! اینهمه دزدی و جنایت و کلاهبرداری از کجا سرچشمه می گیرد ؟؟؟

وای که واژه سیاست حالم را دگرگون می کند... ما را به سیاست چه کار !؟ دست از بازی رنگ ها بردارید ... رنگ بی رنگی از همه رنگ ها خوش تر است ... دلار واحد پول ما نیست !!!
وای که زمزمه جنگ تنم را میلرزاند... یاد دوران کودکی و نوجوانی ام می افتم... حجله هایی که بر سر هر کوچه بود و عکس جوانان رعنایی که بر بالای آن اشک را بر دیده هر رهگذری جاری می کرد ... نفرین به جنگ ... هنوز اشک مادران فرزند از دست داده خشک نشده است... خداوندا ریشه نفاق و دشمنی و جنگ را از سرزمینمان بکن.

۵ نظر:

  1. یکی از همسایگان ما که در سیستان و بلوچستان به کار طبابت مشغول هست می گفت میخواهم با خودم آفتابه به آونجا ببرم می گفت اونقدر محروم هستند که حتی پای ج.ا هم به اونجا هم نرسیده این دیوثها به آمریکا ناموسشون را هم میدهند ولی مردم را می خواهند عقب مانده نگه دارند.

    پاسخحذف
  2. Great posting Parastoo. Molla's regime is the most rootless regime on the face of earth.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ga7CThexuoA


    پاسخحذف
  3. یکی از فاحشه های مملکتم خودتی پرستو جون ای کلک خوب بلدی زیر بلوار میرداماد چه خبره ها معلومه خودت اونجا کاسبی!!!!

    پاسخحذف
  4. مجبور نیستی میزان ادب و تربیت و شعورتو حتما اینجا نشون بدی (میکروب بی بصیرت)

    پاسخحذف
  5. بازدید کنندگان محترم این وبلاگ اگر براتون مقدور هست که هست یه دعوتنامه بالاترین برامون بفرستین
    ncv.microbe.5@gmail.com
    www.persianempirerises2012.blogspot.de

    پاسخحذف