جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

شگفتی سه دختر ایرانی در خوانندگی ... نازنین، شیرین و نسرین


نازنین، شیرین و نسرین نمونه ای از میلیون ها زن ایرانی که در جامعه ای در بند چشم به جهان گشودند،
کودکی شان را در بند به سر آوردند و تنها امکان برای رسیدن به آرزوهای کوچک و انسانی و برحق آنها، راهی جز فرار از جمهوری اسلامی و روی آوردن به کشورها و جوامع باز نبود.
آرزوی زندگی، امنیت و آواز خواندن در آزادی:
نازنین، شیرین و نسرین سه زن زیبا و خوش آواز ایرانی در شو «سوپر تالنت» آلمان
نازنین، شیرین و نسرین پس از فرار از ایران در اتریش زندگی می کنند. آنها به موسیقی و آواز عشق می ورزند و با ارائه ترکیبی از موسیقی اپرا و پاپ در شو «سوپر تالنت» آلمان شرکت می کنند.
سه غول برنامه های موسیقی و سرگرمی تلویزیون آلمان این شو را اجرا می کنند: دیتر بولِن که جوانان بسیاری را در عرصه موسیقی و شو به شهرت رسانده است، توماس گوتچاک که یکی از شناخته شده ترین چهره های تلویزیونی این کشور است و میشل هونتیسکر دختر موطلایی ایتالیایی تبار که آلمانی را مانند این سه زن زیبای ایرانی با لهجه مادری صحبت می کند.
نازنین و شیرین و نسرین از ممنوعیت آواز و صدای خوش زنان در جمهوری اسلامی و آرزوی خود درباره زندگی کردن، امنیت داشتن، ترس دائمی نداشتن و البته آواز خواندن در آزادی سخن می گویند. و از اینکه امکان یافته اند تا در برابر یک جمعیت عظیم آواز بخوانند ابراز شادی و سپاس می کنند.
«سوپر تالنت» با گزارش کوتاهی از وضعیت زنان ایران، از حضور این زنان جوان ایرانی در برنامه خود استقبال کرده و در پایان نیز جمعیت با دست زدن و برخاستن در برابر آنها، پشتیبانی خود را از آنها ابراز می کند.
نازنین و شیرین و نسرین به رأی هیئت سه نفره ژوری به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

فیلم: شگفتی سه دختر ایرانی در خوانندگی 

http://www.youtube.com/watch?v=Bz1YMIFIM5Q

منبع: صفحۀ فیسبوک من در انتخابات شرکت نمیکنم

 

۱ نظر: