جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مهر ۲۱, جمعه

رنگ کردن پاهای مجسمه جهان پهلوان تختی در ایذه!


شـهرداری ایتذه در اقـدامـی عجـیـب پـاهـای مـجسـمه جـهـان پـهـلوان تـخــتـی را که دوبـنـده بـر تـن دارد، به عـلـت حفـظ شئـونـات اسـلـامی رنـگ کـرد!
ایـن مـجسمـه در میـدان تـختـی شــهـر ایــذه قــرار دارد ...

۱۲ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز واقعا برات متاسفم

      حذف
  2. دوست ناشناس متاسفانه امثال شما همین حرفارو می زنن که اتحاد رو از مردم سلب می کنن...

    پاسخحذف
  3. استاد شهریار یه شعر خوب برای اینگونه افراد ناآگاه داره.من اون شعر رو تقدیم میکنم به اون دوست ناشناس که احتمال داده شهردار ترک بوده!

    پاسخحذف
  4. بد کاری نکرده خب سردش بوده لباس تنش کرد

    پاسخحذف
  5. شبیه لباس کار شده...:-(
    آخه کی با پاهای جهان پهلوان به گناه میوفته؟؟؟

    پاسخحذف
  6. تمام این سردمداران و حکمرانان این حکومت جهلو جور فساد مریض هستند ناراحتی‌ جنسی‌ دارند. این شیطان سفتان همه احتیاج به تراپی دارند. در فردای فروپاشی این سیستم یکی‌ از چالشهای بزرگ دولت مردمی این است که تخریب‌های فرهنگی‌ و آسیبهای اخلاقی‌ و اجتماعی را بررسی کرده و راهکارهای ترمیمی را به جامعه عرضه کند. یکی‌ از این راهکارها تراپی این قشر فلک زده باقی‌ مانده در ۱۴۰۰ پیش هست که البته با نهادینه کردن فرهنگ آخوندی به ایرانیان صدمه چند برابر زده است. همیشه خراب کردن کار ساده‌ای هست و این فاسدان با کمک فرصت طلبانِ پول و مقام دوست خیلی خوب توانستند در این ۳۳ سال کشور کا به این مرحله از ارتجاع برسانند. متاسفانه این کار فرهنگ سازی نو و تراپی این اجتماع ِ مریض ما سالها طول خواهد کشید.

    به امید آزادی ایران

    یزدان نگهدار ایران باد

    پاسخحذف
  7. بدبختانه دقیقا داریم به سمت طالبانی شدن پیش میریم با محدود شدن دسترسی به ماهواره و تبلیغات گسترده خرافات و باورها و تعصبات احمقانه توسط رسانه های حکومتی چند وقت دیگه دقیقا میشیم پاکشتان و سودان دوم
    شهرهای ایران پر شده از بنرهای بزرگ مذهبی متر به مترش هم که امامزاده و مسجد پایگاه بسیج -مردشور خودشون و مقدساتشون را ببرن

    پاسخحذف
  8. آخه چه معنی داره ورزشکار لخت باشه؟ زنها تحریک میشن ممکنه تا بالای مجسمه خودشون بالا بکشن کار دست خودشون بدن یهویی :))

    پاسخحذف
  9. این عکس رو که دیدم احساس کردم جـهـان پـهـلوان تـخــتـی لوله کش بوده نه کشتی گیر!!!
    واقعن حفـظ شئـونـات اسـلـامی عجب کاره ظریفیه خداییش!!!

    پاسخحذف