جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ آبان ۳, چهارشنبه

مردم هیچوقت طرفدار هیچ یک از شما نخواهند شد ...


احمدی نژاد و صادق لاریجانی این روزها با نامه نگاری هایی ( در اینجا و اینجا ببینید ) همدیگر را متهم به بی قانونی و غیره میکنند ولی آنها باید بدانند که:

آقای احمدی نژاد!
شما رئیس دولت کودتا و رئیس جمهور تقلبی ایران هستید ...

آقای صادق لاریجانی!
شما رئیس قوه قضائیه ای هستید که حکم حبس و زندان و اعدام به جوانان سبز و آزادی خواهِ این کشور داده اید ...

مردم هیچوقت طرفدار هیچ یک از شما نخواهند شد ...

۴ نظر:

  1. شما دو موجود کثیف مصداق عینی جرثومه فساد هستید. ایرانی اصیل فریب شما را نمیخورد!

    پاسخ هر ایرانی اصیل به تمامی شما خائنین از خاتمی تا خامنه ای فقط یک کلمه است: سرنگونی! سرنگونی! سرنگونی!

    پاسخحذف
  2. ما مردم خیای ساده و احمقیم. اینها همه بازی و دعوای ظاهریه که اولا" فکر و حواس مردمو از این بدبختی و گرونی منحرف کنند (آخه ما مردم اینقدر هوچی هستیم که همیشه اصلو ول میکنیم و فرعو میپسبیم و خیای هم از این سیابازیها خوشمون میاد! ثانیا" مردمو برا انتخابات بعدی بکشونند پا صندق، که چی دوباره متل خاتمی خاین مردم فکر کنند این بار دیگه این مخالف جکومته! 33 ساله دلمون خوشه که اینها با هم دشمنند ولی نمیفهمیم که کسی که از فیلتر شورای کثیف نگهبان رد میشه 100% با خود اینهاست!

    پاسخحذف
  3. ما مردم خیای ساده و احمقیم. اینها همه بازی و دعوای ظاهریه که اولا" فکر و حواس مردمو از این بدبختی و گرونی منحرف کنند (آخه ما مردم اینقدر هوچی هستیم که همیشه اصلو ول میکنیم و فرعو میچسبیم و خیلی هم از این سیابازیها خوشمون میاد! ثانیا" مردمو برا انتخابات بعدی بکشونند پا صندق، که چی دوباره متل خاتمی خاین مردم فکر کنند این بار دیگه این مخالف حکومته! 33 ساله دلمون خوشه که اینها با هم دشمنند ولی نمیفهمیم که کسی که از فیلتر شورای کثیف نگهبان رد میشه 100% با خود اینهاست! تا وقتی که خامنه ای و رفسنجانی و فلاحیان و سپاه و... تو این مملکت تصمیم میگیرند و داحت زندگی میکنند هر کی بیاد سر کار از خودشونه!

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف