جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مهر ۲۸, جمعه

هک شدن صفحات فیسبوک شبکه من و تو


صفحات فیسبوک "بفرمایید شام"، و "اسکریم فور یو تهران" و همچنین "ندا جانب" مجریِ موفق شبکه پپربینندۀ من و تو چندین بار توسط گروهی موسوم به "سربازان اسلام" هک شدند.
 این نکتۀ جدیدی نیست ولی خوشحالی بی حدِ خبرگزاری های حکومتی از این موضوع جالب است.
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران که دیگر نیاز به تعریف ندارد! در واکنش به این موضوع سربازان اسلام را گروه هکری فنی و تکنیکی و قدرتمند معرفی کرده و شبکه من و تو و دست اندر کارانش را بهایی، بی بند و بار و همجنس باز معرفی میکند! شبکه ای که بجز برنامه های علمی و سرگرم کننده و طنز و اجتماعی که خواستۀ مردم ایران است چیزی ندارد. مردمی که خسته شدند ازبس فیلمها و سریالها با موضوع کلیشه ای و خبرهای دروغ و توهین آمیز به شعور خود نگاه کردند ...





۱۷ نظر:

  1. خوب من هم خوشحالی خودم رانسبت به هک شدن شبکه فاحشه ها که همجنس بازی چون کیوان عباسی در راس آن است اعلام می کنم. کدام ایرانی حاضر است خواهرش با توجه به برنامه های من و تو شریک جنسی داشته باشه.
    در ضمن تمام کار چند ساله شون در فضای فیس بوک به هدر رفت و تمام پیغام های رد ویدل شده ایرانیانی که از ایران برای دست اند درکاران این شبکه مفسده فرستاده بودند در دست وزارت اطلاعات و هکرهای ایران قرار گرفت خدا می داند الان کدام ایرانی تاوان این بی کفایتی های اینان را می دهد. در ضمن لباقت ایرانیان جماعت همین است که زنانشان شریک جنسی داشته باشد.
    من که کیف کردم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انرژی هسته ای حق مسلم ماست

      حذف
    2. من همینجا از برنامه هایی که به مردها آموزش بده که چطور میتوان ۳ همسر بطور همزمان داشت حمایت میکنم
      مرگ بر عوامل فساد خارجی
      مرگ بر تهاجم فرهنگی
      درود بر انرژی هسته ای
      درود بر رهبر انقلاب

      حذف
    3. ان شاء الله شاهد فرو رفتن کیر مقام معظم رهبری در کس ننه ی پیروان ایشان به زودی باشیم

      حذف
    4. آمین......

      ان شاالله ..... اول تو کون خود این بسیجیهای ناشناس که در بالا پیام گذاشتن و بعد اگر راضی نشدن و جواب نداد در ماتحت همسران گرامیشان (خواهران سیبیلو) و مادران عزیزشون که این گونه گوسفندهایی رو تحویل جامعه دادن.

      حذف
    5. زیاد جوش نیار جوون ریشو،
      یکبار که کیر مقام معظم تو ماتحت خودت رفت تو هم از کیفش همجنس باز میشی..... میدونم واسه اون روز لحظه شماری میکنی، زیاد دور نیست.....
      یک حالی میده مال عظما!!!!!!!!!
      اووووووووووووه

      حذف
    6. آقایون کی میخواهید بفهمید که یک زن آدم مستقلی است و برادر و پدر و همسرش نباید برای او تصمیم بگیرند.خواهر شما خودش مگه عقل زندگی ندارره که شما باید براش تصمیم بگیرید چی کار کنه چی بپوشه با کی حرف بزنه؟؟

      حذف
  2. از بيننده های اين شبکه نيستم اما شبکه من و تو چوبی بسی کلفت است در کون جمهوری اسلامی
    اين نظر بالايی هم يکی ازين بسيجی های جيره خور برای ارعاب و وحشت فرستاده جمهوری اسلامی به جز اين کارهای پيش و پا افتاده هيچ غلتی نميتونه کنه

    پاسخحذف
  3. آقایی که اولین کامنت رو گذاشتی
    خفه شو پفیوز
    تو و امثال تو با همه تشکیلات عریض و طویل مثل سگ از تلویزیون هایی مثل من و تو می ترسید.
    تا حالا فکر کردی چرا انقدر این شبکه ها در ایران برد دارند و دستگاه تبلیغاتی شما برای مردم پشیزی نمی ارزن؟
    اصلا اون مغزت رو به فکر کردن وا میداری یا فقط طوطی سخنگوی خامنه ای و دار و دسته پفیوزش هستی؟

    پاسخحذف
  4. بچه کون که اولین کامنت رو گذاشتی تو رو چه به کامنت گذاشتن برو کونتو بده

    پاسخحذف
  5. من زنم رو در اختیار این آقای کامنت گذار اول قرار میدم که شریک جنسیش باشه، ولی درعوض خواهر و مادر خامنه ای هم شریک جنسی مردم ایران. مردم خودشون میدونن چطوری باهاشون رابطه برقرار کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر رهبر انقلاب و خانواده بزرگوارشان

      حذف
  6. Jomhoori Eslami ba in hame poole naft ke be in Sandis khoora mide fagohat mitoone hamin ghalatoo bekone. Mesle bachehayee ke kotak mikhoorand va az door fohsh midan. Baba ba in poole mofte melate badbakht Ter zadin to sare Khameneyee.

    پاسخحذف
  7. امریکا در چه فکریه ؟ ایران پراز بسیجیه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برین کونتون رو بدین بسیجیا......
      البته مال عظما شاید دم پیری خوب راست نشه ولی به هر حال اونم چاره داره.......

      حذف
  8. متاسفم برای برخی بینندگان که حرفهای رکیک را حواله کردن را با جواب دادن اشتباه گرفته اند .واقعیت این است که شبکه من و تو با برنامه ها و کیفیت سبک زندگی ارائه شده اش ، در ایران خیلی بیننده داشته و بیننده های رسانه حکومتی را سمت خودش جذب کرده و ناراحتی جمهوری ولایت فقیه هم از همینجاست .حقیقت این است که ملت ایران از سبک زندگی و نگرش جمهوری اسلامی و روحانیت بیزار شده اند .هک کردن سایت من و تو از روی حسادت و کینه است.

    پاسخحذف
  9. ریدم بر دهان مبارک مقام معظم رهبری

    پاسخحذف