جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ خرداد ۱۵, دوشنبه

جدیدترین عکس از مهدی کروبی در حصر خانگی ...


جدیدترین عکس از مهدی کروبی در حصر خانگی 

دیدار محمد حسین کروبی با پدر- پانزدهم خرداد 1391

از صفحه فیس بوک پسر آقای کروبی

۴۶ نظر:

  1. حصر خانگیت تو حلق ملت .داری از زجر آب میشی آ شیخ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینجاست که میگن این آخوند ها گوشت همدیگرو بخورن استخونهاشون رو دور نمیریزن ......!!!!

      حذف
    2. بخواب بابا ارتش سایبری نفله

      حذف
  2. این حصر خانگیه یا حصر کاخی؟؟

    پاسخحذف
  3. مثل این که حصر خانگی به حاجی ساخته. امیدوارم این "حصر" نصیب من بدبخت هم بشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما با آقا محشور میشی همون برات کافیه

      حذف
    2. منم امیدوارم نصیب شما و رهبر گرامیتون هم بشه! هر چه زودتر انشالله!

      حذف
    3. ایول ... خیلی باحال گفتی و نزدیک به واقعیت :
      منم امیدوارم نصیب شما و رهبر گرامیتون هم بشه! هر چه زودتر انشالله!

      حذف
  4. che melate hasudy, che nasepas

    پاسخحذف
  5. zamani hamin baba mardomo to zendan mikard chob khoda seda nadareh iyn haghiye ke bayad eda konan aghaye shikh zan shahid kardan lezat dasht ? hla bekhor mesl sag oftadin be jon ham

    پاسخحذف
  6. کیر توت حاجی . شما کس کشا ایران را نابود کردید .ریدم تو اون امامه ت حاج کیروبی .

    پاسخحذف
  7. در اين مملكت كه هر كسي از ترس به گوشه اي پناه برده و يا اگر تونسته جمع كرده و در رفته ، كروبي و موسوي دو مرد واقعي هستن كه نخواستن به خاطر مصلحت خود و خانواده شان به ملتي كه به آنها راي داده بودن پشت كنن. يك كم احساسات ضد آخوني مان را كنار بگذاريم. و منطقي به قضيه فكر كنيم. آيا اين دو نفر نمي توانستند مثل محسن رضايي به غلط كردن بيافتند و از مزاياي آن بهره مند شوند.حالا موسوي و كروبي و خانواده شان فقط خدارا دارند و ملتي كه گاهي راضي اند و گاهي ناراضي. پس بياييد اگر كاري براي نجات آنها نمي توانيم انجام دهيم لااقل به خانواده هاي آنها روحيه بدهيم.و نشان دهيم كه ملتي ناسپاس نيستيم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکل ما ملت اینه که همیشه از ترس شیر پناه میبریم به گرگ مگه شما لباس آخوندی رو نمیبینید بابا مگه نشنیدید که گرگ زاده عاقبت گرگ شود گرچه با آدمی بزرگ شود. اینها همه بازیه همش دعواهای زرگریه که به عنوان سوپاپ بکارمیره تا خشم مردم رو تخلیه کنن . شما رو به خدا خام نشید .اینقدر زود گول نخورید.......

      حذف
    2. به خدا قسم که اشتباه می کنید ، دوستی به زیبایی تشریح کرد که این دو نفر می توانستند مثل محسن رضایی سر خم کنند و قائله و درگیری های بعد از انتخابات هرگز به آنجا نمی رسید که مقامات را به لرزه در آورد . اینان می توانستند سکوت کنند و مطمئن باش موسوی بعد از درگیری احمد نژاد با رهبر ، این دوره می توانست رئیس جمهور باشد . ولی سکوت نکرد تا ظلمی که به ملت رفت را جبران کند . اینان خوب می دانستند که ممکن است حکم اعدام برایشان صادر شود ، چه آنکه در مجلس امضاء جمع کردند که اگر اینان ادامه دهند ، اعدامشان می کنند و گروه تند رو رفتند تا کار را یکسره کنند . به اعتقاد من قدر و منزلت کسانی که برای این آب و خاک زحمتی کشیده اند را نمی دانیم . دوستانی که از سر ضدیت گذشته افراد را بیرون می آورند ، باید بگویم انسان آزاده در هر زمانی که بر گردد ، این کار او قابل تحسین است . افرادی مثل نوری زاد که روش خود را تغییر دادند و مقابل حکومت ایستادند ، باید سر تعظیم در مقابلشان فرود آورد . چرا که در این مسیر شکنجه ، تحقیر ، آزار جسمی و آزار خانوادگی را تحمل کردند و بر اعتقاد خودشان راسخ ماندند . شما چند نفر را می شناسید به شجاعت نوری زاد ، با اینکه می داند ممکن است تکه تکه اش کنند ، دست از آرمانش بر نداشته است . او وقتی می گوید ما آدم کشته ایم ، با صداقت تمام این سخن را می گوید ، هر چند که خودش چنین نکرده باشد . هر زمانی که بتوان از قعر سیاهی خود را برهانند ، کار بزرگی انجام داده اند .
      کمی قدر شناس این بزرگان باشیم .

      حذف
  8. حواستون باشه که جمهوری اسلامی یه گروه سایبری فعال داره که در این سایتها نظر می دهند و مردم را تحریک می کنند تا اتحاد مردم و جنبش را به هم بزنند کمی هوشیار باشید .من شخصا به آقای موسوی و کروبی به عنوان همراهان شجاع جنبش سبز احترام می گذارم و امیدورام همیشه سلامت و هوشیار باشند و از حقوق مردم همانطور که بعد از انتخابات 88 دفاع کردند باز هم دفاع کنند . فراموش نکنید که آنها هم می توانستند سکوت کنند و زندگی آرام و راحتی داشته باشند .کمی قدر شناس باشید و فریب این لشکر عظیم سایبری که در سایتها به جای مردم نظر می دهند را نخورید .

    پاسخحذف
  9. حالا كه همه حرفهاي بي ربط مي زنن منم يه چيزي بگم كيره شاهين نجفي تو كس و كون ننه طرفداراي شاهين نجفي

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گیر کرده بود تو حلقت؟

      حذف
    2. hahahaaaaaa eyval khub gofti damet garm گیر کرده بود تو حلقت؟

      حذف
  10. حبس خانگی یعنی شما را از اجتماع دور نگه میدارند بدلیل اینکه شما در جامعه طرفدار دارید. حبس خانگی زندان نیست و شخص غذا هم میخورد. یکی زیاد میخورد یکی کم. شخص فعالیتی ندارد و فقط در خانه اش حبس است. حکومت فقط میخواهد صدای کروبی و موسوی در جامعه منتشر نشود. آنها را زندانی نکرد چون میترسد. آنها را در حبس خانگی قرار میدهد . چاق شدن یا نشدن مربوط یه غذا خوردن است. آنها که با کامنتهای بامزه به چاق شدن شیخ اشاره میکنند آیا شما حاضر بودی چندین ماه یا چندین سال از همه چیز و همه کس دور باشی ولی در خانه بمانی؟

    پاسخحذف
  11. ارتش سایبری جاکش زده در ایران چه فعالیتهای مدرنی داره واقعا. معنی پیمودن قله های علمی و سایبری رو فهمیدیم

    پاسخحذف
  12. آنها یی که می گن چاق شده > آیا شما حاضرین بیش از یکسال در یک جایی محبوس باشید و فقط به شما غذا بدن و هیچ اجازه خروج و دید و بازدید هم ندن تا فقط چاق بشین؟!! واقعاً اگر حاضر به این حصر خانگی هستین خب، با عرض معذرت می تونین باغ وحش برید و بخوایید که در قفس کنار حیوانات دیگر باشین . البته آنجا بازدید کننده هم دارین !!! واقعاً بعضی از مردم ایران چقدر نظر تنگ و حقیر هستند که حبس چندین ماهه را نمی بینن و کمی چاق شدن را توجه می کنن ! اینجوری می خوان پیروز هم بشن!! زهی حقارت!!

    پاسخحذف
  13. آقای کروبی با هر گذشته ای که داشته یا براش درست کرده اند،باعث افتخار و دلگرمی ماست.از این که ایشان را سالم می بینم خیلی خوشحالم.آرزوی لب خندان برای ایشان و خانواده ی محترمشان دارم.استوار باش که دل های بسیار سلاح توست.

    پاسخحذف
  14. کیست که در برابر ظلم ظالم تکبر متکبر تفرعن جابر و دردهایی که لایقان صبور از نالایقان می بیند تن به تحمل دهد؟فعلا 75 میلیون گاگول

    پاسخحذف
  15. من هم بعنوان یک ایرانی برای ایشان و میرحسین عزیز و خانم رهنورد و تمامی زندانیان سیاسی سرفراز آرزوی رهایی و سربلندی بیشتر دارم.
    ضمنا" یادمان نرود که موسوی به رقیب بی ادبش گفت :
    " ادب مرد به ز دولت اوست ! "

    پاسخحذف
  16. هر انسان آزاده ای این دو را که نماد پایداری و ایستادگی ، مردم ایران می داند و جهانیان جنبش سبز را با این دو تن شناخت . اینان کسانی بودند که همه چیز خود را در مقابل آرمانشان دادند .
    مطمئن باشید در حصر خانگی نیز لای زر ورق آنان را نخوابانیده اند و بر ایشان سخت گرفته اند . وقتی شما را چون مرده ای بپندارند و هیچ کس برای هم کلامی نداشته باشی ، هیچ روزنامه ای در اختیار نباشد ، هیچ صدایی در کنار شما شنیده نشود ، از هزاران بار زندان انفرادی بدتر است . کمی نیک اندیش باشیم و گناهان گذشته افراد را به پای امروزشان نریزید ، اینان آبرو و گذشته خود را و آسودگی این روزهای عمرشان را می توانستند با حکومت معامله کنند . چرا امروز از دیدار فرزندانشان باید محروم باشند ، چرا حق داشتن حداقل آزادی را برایشان فراهم نکردند برای اینکه این افراد بر سر آرمان و قسمی که خوردند پایبند بودند . مثل آن فردی که ناموس خود را گرو گذاشت و بر طرفدارانش پشت کرد ، نبودند . به خدا قدر شناس نیستیم . در جایی خواندم ایرانیان وقتی اسکندر به پایخت ایران رسید ، به استقبال او آمدند و برای قربانی می کردند ودست تکان می دادند . این افرادی که امروز اینگونه افاضات می فرمایند و حرفهای رکیک نثار رهبران در بند می کنند، از همان قماش هستند. قدر شناسی حداقل وظیفه ای است که هر ایرانی نسبت به این بزرگواران باید داشته باشد . نسبت به کسانی که امروز در بند هستندو از حداقل آزادی بر خوردار نیستند . یک روز خود را در اطاقی حبس کنید ، اگر بدون داشتن حداقل امکانات ساعتی دوام آوردید بعد بشینید و فضا را فحش های رکیک ، رنگ آمیزی بفرمایید .

    پاسخحذف
  17. مثل فیلم و سریال های ساخت جمهوری اسلامی که زنان در خانه و موقع خواب با چادر و روسری می خوابند، این شیخ هم همیشه با اون ۳.۵ متر پارچه به سر ظاهر میشه، حتا در حصر خانگی.

    پاسخحذف
  18. اینجا 3 ساعت آوردنشون برای ملاقات خانوادگی. اینجا جایی نیست که ایشون حصر خانگی شدن. واقعا چرا اینقدر ذهنتون محدود هست با یه جریان سازی رجا نیوز داستان درست میکنید

    پاسخحذف
  19. آخه اطلاعاتی بدبخت
    اول عکس کروبی رو می‌دی بیرون بعد زیرش ادب و تربیت خانوادگی که از آقا امام خامنه‌ای به ارث برده‌ای را به نمایش می‌گذاری؟
    بر پدرت لعنت که نان حرام به تو داد بخوری اینقدر بی‌شرف شدی
    دیر نیست که خودت و آقات به سرنوشت قذافی دچار بشید
    چرا سر همه‌تون باید بلا بیاد تا بفهمید؟
    دو روز زندگی دنیا ارزش اینقدر کثافت‌کاری و جنایت رو ندارد

    پاسخحذف
  20. این قصر خانگی است نه حصر خانگی ، کاش من را هم در این قصر پروار می کردند اگر این حصر باشد.

    پاسخحذف
  21. ما ملت لایق همین حکومتی هستیم که داریم
    با امیر کبیر چه کردیم؟!
    با دکتر مصدق چه کردیم؟!
    حال با این دو آزاد مرد جه میگوئیم و چه کرده ایم؟!
    اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
    یا حسین میر حسین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این 2 تا دلقک رو با امیرکبیر در یک مقام قرار میدی ؟

      حذف
    2. raast migi shoma melate olaghe khorafati liaghatetoon hamin kos-kesh-haye arab hastand zamane enghelab javoonha khaye dashtand ke toonastand jeloye shah beistand khomeini kos-kesh ye vasile baraye enghelab o azadi bood in koskesh-haye arab badan khodeshoono sabet kardand shoma mardome khorafati ahmagh ham hey dadin be in kos-kesh-ha khordand cheshmetoon koor enghadr bexar in araba roo saretoon berinand ta joon az koonetoon darad

      حذف
  22. آقای که فرمودند کاش منم تو چنین حصری بودم...
    برادر واسه شما همون ساعتی 7 تومن بد نیست تو این بیکاری، تورم، فساد و فحشا و اختلاسی که جامعه را پر کرده
    عکس کنار گل و بلبل و ... میخواهین چهره رحمانی حکومت را به مردم نشون بدین و کروبی را خراب کنید، اگر احساساتتون اینقدر رقیق است که به چاق شدن او خرده میگیرید در برابر قتل، تجاوز، شکنجه و خشونتی که هر روزه در تمامی سطوح به مردم روا می شود( از گشت ارشاد تا گزینش و حراست نهادها و...) و همه با دستور و رضایت و در سکوت رهبر فرزانه شما است چرا ساکت هستید.
    چاق یا لاقر جلادانی را بی آبرو کرد که بیش از سه دهه به اسم دین هر چه خواستند کردند، حتی رهبر فرزانه هم فهمید که چه خوب رسوا شده و فرمودند " حیثیت نظام حتک شد!"
    برو برادر 7 تومنی و بدان که بعد از بشار اسد دنیا در کنار اکثریت مردم ایران به سراغ شما خواهد آمد، اگر واقعا انسان هستی ازت خواهش میکنم راه خودت را از خامنه ای و کشتار و شکنجه و ...به اسم اسلام جدا کن، در زمان شاه به اعتراف همه مردم به مراتب اخلاقی تر از امروز بودند
    کل شهدای انقلاب از خرداد 42 تا بهمن 57 به اعتراف بنیاد شهید 2500 نفر است، شما جنایات و کشتار این حکومت اسلامی را مقایسه کن... جنگ 8 ساله، تحریم های 30 ساله و...از برکات دیگر این حکومت بود
    با لپ کروبی چه کار داری
    آیا در شهر تهران مرگ تدریجی هزاران هزار فقیر و دردمند و ...را نمیبینی، اگر چشم باز کنی مانند سید جمال مقصر اصلی را خواهی دید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتما این 2 تا ابله یا آدم هایی مثل خودشون بیان روی کار ایران بهشت میشه؟

      حذف
  23. با درود به هم میهنان مهربانم
    هم میهن چه کسی خواسته کروبی ویا موسوی را خراب کنه چه کسانی در جرس ویا جاهای دیگر مطالبی میگن که به مذاق نه کروبی ونه موسوی سازگار نیست .مجتبی واحدی مگر سخن گوی این جنبش نیست ویا آقای سازگار بهر جهت هر کسی بخواهد مردم را سر بدواند وبه هر بهانه ای مردم را بازیچه کنند باید از جمع بیرون رانده شوند.وما در حال حاضر نیاز به جبهه متحد مردمی برای سرنگونی رژیم اشغالگر اسلامی داریم .نه نیاز به تفرقه ونه جنگ وجدال درون حزبی وگروهی پس بیائیم همه مسائل جنبی را کنار بگذاریم و برای نجات زندانیان سیاسی در بند تلاش کنیم.ویا بازوی مسلحی درست کنیم برای درهم کوبیدن این رژیم ویا حد اقل شعاری بنویسیم راهپیمائی که جراتش را نداریم آن را پیش کش.ویا حداقل از هم اکنون بیائیم برای حسین رونقی ملکی حجله ای آماده کنیم .بر سر محله مان. چه بی انصافیم مردم در زیر زور وفشار له می شوند وما اینجا جنگ نخست وزیر محبوب امام ورئیس مجلس را مطرح میکنیم .آفرین به وزارت اطلاعات که همه ما را سر کار گذاشته.چاق ولاغری فرد به من وتو چه مربوطه واقعا دم اطلاعاتیا گرم که عکسی روجعل میکنن وبعدش میگن ..........
    سرنگون بادرژیم اشغالگر اسلامی حاکم بر ایران...زنده بادآزادی برابری ودمکراسی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      منظورم مدیر وبلاگ نیست، انتشار دهنده اصلی عکس با هدف این کار را کرده تا بگوید 1- حال کروبی خوب است و نگران نباشید 2- جایش زیادی خوب است و چاق هم شده 3- فضایی به تدریج محیا شود که اگر اوضاع در سوریه وخیم تر شد بتوانند کمی مردم را آرام کنند 4- بین مبارزین کمی اختلاف ایجاد کنند بر سر مسایل بیهوده که شما هم اشاره کردید و... یک انتخابات برگزار کردند و 3 نامزدش شکایت کردند، 2 تا به زندان انداختند و الان به جای اینکه اعتراف کنند حق با مردم و رهبران معترض بود، عذر خواهی کنند و حقوق مردم را اعاده کنند از این عکس ها منتشر می کنند
      پاسخ من مشخصا به کسی بود که گفت : کاش من هم در چنین حصری بودم، ما هم چون شما با دیدن قهرمانان مبارزه که جان خود را در کنار مردم کف دست گرفتند و به خیابان ها آمدند، گاز اشک آور خوردند، بستگانشان کشته شد( موسوی) و کتک خوردند( فرزندان کروبی)

      حذف
  24. کمی به دوگوله هاتون فشار بیارین میفهمین کم تحرکی وحبس اظافه وزن میاره!...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا درست گفتی البته اضافه وزن درسته نه اظافه وزن! ضمنا اینا انتظار دارن طرف غذا نخوره و بحال مرگ افتاده باشه ؟ بابا مفهوم حصر خانگی یعنی توی خونه خودت با تمام امکانات غذایی و کمترین تحرک ! اینکه 2 برابر این نشده تعجب داره

      حذف
  25. بابا بيا ، بابا بيا
    خواجو ز كرمان آمده، كرمان ز گوه آيند برون، اين گوه ز كرمان آمده
    يادمان باشد كه سگ زرد برادر شغال است، از رهبر كبير ( خمينى) چه خيرى ديديم كه از نوچه هايشان ببينيم
    الان هم همين آقا و امثالهم اگر بال و پر داشتن دستى از دستان رهبر فرزانه ( خامنه اى) كوتاهتر نداشتند
    مگر ميشه كسى تو حوزه هاى علميه تلمذ كنه و آدم باشه، فرقى هم بين مسلمان و يهودى و مسيحى نميكنه، دوران حكومت دينى در تنام اديان اين را ثابت كرده. فرقش اينه كه مردم غرب زودتر فهميدن كه رهبر دينى جز كثافت چيزى به ارمغان نمياره 

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدوم دست رهبر فرزانه ؟ اون که چلاقه یا اون یکی که ایشالا قراره چلاق بشه ؟

      حذف
  26. eeeeeeee. in kuniye pul khore sighe baz k chaghtaram shode. ma goftim dg kharesh gaide shode. dahaneto gaidam k haminjur mikhori

    پاسخحذف
  27. بدبخت اونایی که واسه این واون موسوی توده ای کشته شدن اون تو ویلای شمال حال میکنه این تو کاخ شمرون یه ملتم سرکار با مرغ کیلویی 7000 تومن

    پاسخحذف
  28. (تنها ره رهایی جنگ مسلحانه) راهی که امروز سوری ها برای سرنگونی بشار اسد قاتل انتخاب کرده اند

    پاسخحذف