جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

ای کـــــاش ...


ای کـــــاش ... غیـرتی که بـرای نقــی گُـل کـرد، ای کـــــاش سـه سال پیـش بـرای نــــدا و ســـهراب گُـل مـیـکرد ...

۱۹ نظر:

  1. نظرم اینه که خفه بمیری بهتره. الاغ امثال تو و اون شاهین نجفی بیشعور وقتی به مقدسات مردم اهانت می کنند، بسیاری از متدینانی که از رژیم پلید ایران بریده اند دوباره به دامن این رژیم ننگین بر می گردند، اونم تحت ین عنوان که اگه اینا با همه گندکاریهاشون گورشون رو گم کنند یه مشت بی دین بی همه چیز حاکم میشن. تف تو روی تو و اون نجفی بی دین احمق.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Sorry I do not know how to write in Farsi with my computor. I should tell you that Religion and politics must be seperated. Every body should be free to practice his/her religion in his/her house. I do not think Mr. Najafi is against this.

      حذف
  2. خواهر مادر هر چه ديندار متعصب مذهبي رو گاييدم!

    پاسخحذف
  3. بهتره به دور از توهین و با تساهل و تسامح در کنار هم زندگی کنیم. چه بی دینان و چه دینداران و معیار هم احترام به همدیگه بدون تکفیر و حکم قتل و ارتداد باشه

    پاسخحذف
  4. سهراب و ندا باید کشته میشدند و من و توی احمق باید به خاطر یه شیخ بی سواد و یه ترسوی عرب کشورمون را به اشوب میکشیدیم واقعا از کارهای 3 سال قبل خودم پشیمونم چرا ما این کار را کردیم از سارکوزی زن باره بدتر شده بودیم

    پاسخحذف
  5. من هم به نمایندگی از طرف متعصبان مذهبی با خوار مادر تو کاری ندارم، چون ممکنه اون فلک زده ها هم از داشتن توی کونی در کنار خودشون شرمسار باشند ولی مجبورم اگه زنت مثل خود دیوثت فکر میکنه هر دو تون رو به نوبت به سیخ بکشم.

    پاسخحذف
  6. درود بر شاهین
    توماس ادیسون میگه:

    بحث و جدل کردن با کسى که به جاى تعقل و خردگرایى، دین را انتخاب کرده، مانند تجویز دارو به بدن یک مرده است.

    پاسخحذف
  7. شاهین نجفی ترانه‌ای اجرا کرده است به نام نقی که اعتراضاتی را از سوی بعضی افراد به دنبال داشته است. این افراد به این بهانه که این ترانه «توهین به مقدسات» است، صفحاتی را در فیس بوک به اعلام انزجار از شاهین نجفی اختصاص داده و حتی او را مانند سلمان رشدی مستحق مرگ دانسته‌اند. با نگاهی به متن ترانه می توان دید که این ترانه معضلات موجود در جامعه ایران را مطرح می‌کند. معضلاتی مانند تحریم اقتصادی، افزایش قیمت دلار، دخالت مسایل دینی در فوتبال، اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، زنانی که حقوق سایر زنان را نادیده گرفته و مدافع حقوق مردان هستند، درصد پایین جمعیت کتابخوان، واردات بی‌رویه از چین و صحبت‌های غیرعقلانی مطرح شده نظیر یاعلی گفتن خامنه ای هنگام تولد.
    کدامیک از اینها می توانند توهین به دین یا امامان تلقی شوند؟
    همه ما در طول روز بارها و بارها راجع به این مسائل صحبت می کنیم و حتی خدا را مخاطب خود قرار می دهیم. با اینحال معتقد نیستیم که به خدا توهین کرده‌ایم، پس چرا وقتی همین صحبت ها خطاب به امامی گفته می‌شود، توهین به آن امام تلقی می‌شود؟ اصلا چرا باید درد دل‌هایی که از روی صمیمیت با کسی در میان گذاشته می‌شود، به حساب توهین به آن شخص گذاشته شود؟
    از این گذشته مشخص نیست که چرا این افراد در برابر جوک‌های ساخته شده برای نقی واکنشی نشان نداده‌اند، ولی در برابر ترانه‌ای که بسیار ملایم‌تر است، چنین سرسختانه موضع گرفته‌اند.

    پاسخحذف
  8. بابا پیغمبرش 17 تا زن داشت فقط دو بچه؟باور کردنیه؟ یارو عقیم بوده. دخترش هم حرامزاده بود یکی دیگه با زنش ریخته بوده روهم. نقی که خیالی نیست همه اینا نسلهای همان حرامزاده هستند که بهش میگن فاطمه زهرا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو بهتره بری شجره نامچه ی خود کسکشت رو دربیاری بچه کون و گشاد تر از کون پاره ات زرت و پرت نکنی، وگرنه مجبورم پی ایدز رو به تنم بمالم و تا دسته تو کونت بکنم.

      حذف
    2. تو بهتره بری شجره نامچه ی خود کسکشت رو دربیاری و گشادتر از کون پاره پوره ات زرت و پرت نکنی، وگرنه مجبور میشم پی ایدز رو به تنم بمالم و تا دسته تو کونت بکنم.

      حذف
    3. این کار رو نکنی چون قبل از تو یکی کرده بزار کار اون تمومشه تو هم برو اخر صف هر حرومزاده ای که حرف لیاقت جواب دادن نداره

      حذف
  9. تو یا واقعا نمی فهمی یا فکر می کنی با زدن خودت به خریت میتونی دیگران رو هم خر تلقی کنی. وقتی این بیشعور ترجیع بند همه ی معضلاتی که برمی شماره آی نقی میگه، وقتی میگه مهدی خوابه، وقتی در کنار اسم مقدس امام دهم ع اسم آلت رو میاره، اینا به مسخره کشیدن و توهین نیستند؟ این اسب آبی می تونست تمام این معضلات و حتی خالی بندی های یاعلی گفتن دیکتاتور حاکم بر ایران رو مطرح کنه ولی بدون مسخره کردن امام علی النقی ع و همه ما هم استقبال می کردیم. خیلی هنر کرده که در کلن اراجیف بافته و خواسته تا با بهره برداری از فتوایی که 23 آوریل صادر شده در هفتم مه چرندهایی رو تحویل احمق هایی مثل تو بده تا فرآیند پناهندگیش و یا هر برنامه دیگری که داره تسریع بشه؟ تو نمیدونی که فتوای آقای صافی اصلا ربطی به نجفی بیشعور نداره و از این فتوای کلی و جنرال سوء استفاده کرده و دو هفته پس از این فتوا از خودش چرندی به اسم آهنگ ساخته تا با یک تیر چند نشون بزنه؟ به هر حال میتونی خر باشی ولی نمیتونی دیگران رو هم خر فرض کنی. این بیشعور اومد مثلا زرنگی کنه، اما به قول برادر قیصر افتاد تو هچل. امروز با زبون آلمانی الکنش داشت با رادیو 97.7 آلمان مصاحبه می کرد و می گفت من جوونم و نمی خوام مخفی زندگی کنم،الآن هم کنسرتهام رو کنسل کردم و از این جور حرفها. با اینکه از ترس و دلهره ای که براش پیش اومده دلم براش سوخت،اما مگه نمیشه کرم نریزید و مثل آدم مبارزه کنید؟ امثال من از تو و شاهین مبارز تر بوده و هستیم. من با اینکه مذهبی هستم حتی با کمونیست ها و آتئیست ها هم با کمال خوشرویی و احترام برخورد میکنم، شما هم می میرید اگه به عقاید دیگران احترام بگذارید؟

    پاسخحذف
  10. این بچه کونی رو باید کونش بذارن کسکشه بچه کسکش رو

    پاسخحذف
  11. دوستان.

    نخست، کیرم وسط این اسلامه تخمیتون

    دوّم اینکه ریدم تو دهن هرچی‌ ایرانی‌ که کاسه داغتر از آاش شده،،آخه کس کشا کیر خر وسط اون قرانتون، چرا اینقدر از کیر عربا می‌خوردید،،البته باید بخورید چون نطفه کثیف همون پیغمبر کونی‌ اسلام هستید...

    پاسخحذف
  12. hamatun bayad bebinin aval irani hastin bad mosalmun ya aval mosalmun hastin bad irani.vaghti ino be khodetun javab bedin malum mishe koja vaysadin.
    toff be ruye unai ke aval mosalmunan va bad irani...

    پاسخحذف
  13. دانشمند خیلی از کسانی که از این کار شاهین نجفی عصبانی اند همونهایی هستند که 3 ساله پیش به حکومت اعتراض کردندازکجا می دونی اگه الان سهراب و ندا زنده بودند از این کار این بابای حروم زاده حمایت می کردند؟؟؟؟؟؟؟بعدم اینای که توزندانن واز عقایدشون کوتاه نمیان چندتاشون مثله این حروم زاده اند.....کلاتو قاضی کن

    پاسخحذف
  14. به نظر من که فحش دادن درست نیست. فحش نمیدم. چون این کار شاهین از صد تا فحش براشون بدتره. من یکک ایرانی ام. همین

    پاسخحذف