جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

پیام هیلاری کلینتون / سفارتخانه مجازی


به سفارت مجازی ایالات متحده آمریکا در تهران خوش آمدید.
ایالات متحده آمریکا دارای نمایندگیهای دیپلماتیک در سرتا سر جهان است تا از این طریق با سایر دولتها ارتباط داشته باشد، تجارت و بازرگانی را تسهیل کند و از تفاهم و احترام متقابل حمایت به عمل آورد. از آنجا که ایالات متحده و ایران دارای مناسبات دیپلماتیک نیستند، ما برخی فرصتهای مهم را برای گفت وشنود با شما شهروندان ایرانی از دست داده ایم. اما امروز ما می توانیم فناوریهای نوین را برای ایجاد پل و ارتقاء تفاهم بهتر بین دو کشور و مردم این دو کشور بکار گیریم. و این دلیل راه اندازی این سفارت مجازی است.

این تارنما عرصه ای است برای ما تا به طور شفاف و بدون ترس با یکدیگر در مورد ایالات متحده، سیاستهای ما، فرهنگ ما و مردم ما گفتگو کنیم. شما در اینجا می توانید اطلاعاتی را در مورد فرصتهای تحصیلی در ایالات متحده و یا دریافت روادید برای آمدن و دیدار از ما نیز بیابید.

ما امیدواریم این سفارت مجازی ابزاری مفید برای شما باشد و از نظرات شما در مورد آن استقبال می کنیم. پس لطفا از صفحات فیس بوک و توئیتر ما بازدید کنید و نظرات و ایده هایتان را در مورد اینکه چگونه می توانیم بیشتر به تعامل بپردازیم و به رابطه مان عمق بیشتری بخشیم با ما در میان بگذارید.

از بازدیدتان بسیار سپاسگزارم و در انتظار شنیدن نظرات شما هستم.

برای دیدن ویدیو کلیک کنید:  www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5fafL-5EEpY

۱ نظر:

  1. پیش بینی هایی از حوادث سال های آینده ایران و جهان

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103:1389-11-06-21-02-04&catid=52:zohor

    تنها دیدار امام خمینی و آیت الله سید علی قاضی و بیان اسراری از جانب ایشان

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=68:1389-06-26-12-46-27&catid=52:zohor

    پاسخحذف