جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ آبان ۱۶, دوشنبه

فردوسی پور: مشکل ما فرهنگی است...



عادل فردوسی پور: مشکل ما فرهنگی است، ساعت 4 صبح 15000 نفر برای دیدن اعدام یک نوجوان ( قاتل روح الله داداشی ) رفتند و سوت و کف میزدند!

۴۷ نظر:

  1. na aghayeh ferdossypoor
    moshkele ma eslam ast ke rideh be farhangeh irani

    پاسخحذف
  2. Adel ham meedooneh moshkel islam kesafat hast vali khoob , eenghad meetooneh begeh

    پاسخحذف
  3. متاسفم از نظرات شما ایرانیهای فارس زبان که بخاطر بی فرهنگی تمام تقصیرات را گردن دین اسلام می اندازید بجای این حرفها شطح فرهنگ خودتان را ببرید بالا و به دیگران و عقاید دیگران توهین نکنید چرا که همین توهین کردن به ادیان نشان بی فرهنگی است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وجود اسلام شما در کنار ایران و ایرانی خود بزرگترین توهین به شرافت و مردانگی و غیرت و فرهنگ و آبروی مردان و زنان این سرزمین است . قبل از اینکه مانند مسلمانان بدون مطالعه و دانستن چیزی دهانتان را باز کنید تاریخ اعراب را که از بیش از 1300 سال پیش نوشته شده است بخوانید تا ببینید آیا این اسلام شما چیزی در این دنیا برای توهین نکردن باقی گذاشته است یا نه ؟ یا اگر میخواهید خیلی راه دور نرویم و با مطالعه (که با آن بیگانه اید) اوقات پرارزشتان را که تماما صرف فضولی در احوال دیگران است هدر ندهید به رژیم سراسر اسلامی حاکم بر ایران که نمونه بارزی از اسلام ناب محمدی است نگاهی بیندازید و اگر به اندازه ارزنی فهم و شعور و غیرت و انصاف داشته باشید حداقل اینکه دیگر حرف نخواهید زد.

      حذف
  4. تماشاگران مرگ انسانها و علاقه به انتقام و خون ریزی و لذت از کشته شدن دیگران و...فقط معلول هستند و علت اصلی و منشا وریشه این توحش یعنی علاقه به خون و ریزی و تجاوز و علاقه به تماشاکردن مرگ انسانها و لذت بردن از انتقام و ....هزاران هزار کثافت کاری دیگر" اسلام ناب محمدی و این تفکر پلید و ضد بشری و آموزه های آن است و بدیهی است ملتی که مبانی آموزه های آن از قرآن و آیات انتقام و تجاوز بر گرفته شده است باید هم از تجاوز و تماشای مرگ و کشتن و غارت و انتقام و....لذت ببرد و نه از گل و گیاه و طبیعت و......
    براستی که اسلام یک سم تخریب مغز و تفکر و وجدان و انسان دوستی و یک مسلمان واقعی نیز یک بیمار واقعی است !!
    ((امیرالکافرین حضرت کامران (ص)))

    پاسخحذف
  5. This is called blame culture, blaming everything on others and everything's else such as Islam or weather, Iranian culture used to be a shame culture, people used to be ashamed of being rude, impolite, cruel and unfair which has gone long time ago. Iranian people , please wake up and start this from yourself firstly. Please excuse my English, I have no Persian font .

    پاسخحذف
  6. khak tu sare shoma iranihaye mongolo bi savado bi farhang.baziha ighad ahmaghan k nmitunam fk konan eslam ba akhond fargh dare.taghsiriam nadaran aghli nadaran.moteasefam age i harfa ro nazanin ms y dasmale nejes mindazanetun tu satle ashghal

    پاسخحذف
  7. آقای بیسواد و منگولی که هنوز دو تا آیه قرانو به زبان مادری خودت نخوندی و خبری از تاریخ اصلام نداری وهنوز نمی تونی تشخیص بدی آخوند فقط معلول اسلام است و گفته های آخوند و ملا برگرفته شده از فقه اسلام و راهکارهای فقهی است !!شماها هنوز درک نمیکنی اسلامی که آخوندهای شیعه از خودشون اختراع کردن اسلام ناب محمدی نیست و باید ممنون خامنه ای و امثال باشید که تا حالا اسلام اصیل را برات اجرا نکرده والا اگر اسلام اصیل بر اساس داده های قرآن و سنت محمد و خلیفه های بعدی اجرا بشه نصف مردم ایرانو باید گردن بزنن و نصف دیگه را هم یا بعنوان برده میفروشند و یا بعنوان غام و برده تا ابد در اختیار سران اسلام و مسلمین باقیمانده قرار خواهند داد !!اسلام واقعی اگه اجرا بشه بچه خوت و یا فامیلتو طبق شریعت اسلام و سنت محمد در همون سن 6 سالگی به عقد مرد مسلمون 50 ساله در میارن و اگر اعتراض کنی گردنتو میزنن و میگن محمد هم با عایشه تو سن 6 سالگی ازدواج کرد و خودش 54 سالش بود ! اگه اسلام واقعی اجرا بشه دست و پاتو طبق سوره محمد بصورت ضربدری از خجالش درمیان !!اگر اسلام واقعی اجرا بشه توی بیسواد و بی فرهنگ که فکر میکنی خیلی حالیت را مثل اگر زن باشی به عقد مرد سه زنه درمیارن و اگر پسر باشی درست مثل افغانستان و مجاهدین طالبان بعنوان برده جنسی در اختیار مردان مسلمان قرار میدن تا از خجالتت دربیان و اگر اعتراض هم گنی میگن خدا در قرآن به غلمان دستور داده است !!توی بسواد هنوز نمید ونی در طی بیش از 14 قرن ورود اسلام و بیش از حدود 22 بار حکومت رسمی اسلامگرایان هنوز در هیچ یک از 54 کشور مسلمان اثری از عدالت و برابری نمی تونی ببینی و اینا همش از ثمره اسلامه و همه این کشورها نمونه اسلام واقعی هستند و برای همینه روز روشن جلوی خونه و مدرسه همدیگه انواع بمب منفجر میکنن و همدیگه را لط و پار میکنن سر شب نماز میخونن و سر به بالین میزان و تا صبح بعدی در فکر انفجار دیگه ای هستند!
    حضرت امیر الکافرین کامران ص))

    پاسخحذف
  8. اون آقایی که نوشته:
    متاسفم از نظرات شما ایرانیهای فارس زبان که بخاطر بی فرهنگی تمام تقصیرات را گردن دین اسلام می اندازید بجای این حرفها شطح فرهنگ خودتان را ببرید بالا و به دیگران و عقاید دیگران توهین نکنید چرا که همین توهین کردن به ادیان نشان بی فرهنگی است .
    دمت گرم حرفت خیلی قشنگ بود
    نشستیم هی ۱۵۰۰ ساله میگیم اسلام از بین برد خوب درست
    به نظر من هم اسلام ایران رو از بین برد
    حالا که چی؟
    چه غلتی ما کردیم در موردش جز اینکه هی بشینیم بگیم اسلام
    همین ۳۰ سال پیش بود دوباره رفتیم به اسلام رای دادیم بعد از ۱۵۰۰ سال بدبختی کشیدن از اسلام
    پس مشکل جای دیگس
    ما ایرانیا عقب مونده هستیم آقا
    من اینجا تو امریکا زندگی میکنم بابا ما خیلی عقبیم از همه چی

    پاسخحذف
  9. halam dare az hamon aromzadehayi ke migan moshkel din va eslame beham mikhore yek heyvon bish nidtin

    پاسخحذف
  10. motasefam baraie farhangi ke dar hal e hazer darim va har ja paie khoon o khoon rizi bashe tamashagar ziade...che edam e ye ensan che koshtan heivanat bidefa mesl e goofand dar eid e ghorban o che che che che............vayyyy bar maaaaaaaaaaa

    پاسخحذف
  11. har jaii ke din hakeme ,aghab mandegi hakeme....eslam o masihi o kalimi o ...hich farghi baham nadare ...hameh az ye rishe ab mikhoran

    پاسخحذف
  12. وقتی دوستان میگن مشکل اصلی از اسلامه واقعن حق دارن !چون بعنوان مثال داخل کامنتها میشه کامنت یک مسلمون تکامل نیافته و پشمالو که توی زندگیش فقط غسل و تجوز به خواهر و مادر مردم و قداره و قمه کشی را یاد گرفته را براحتی مشاهده کنن که آنقدر این آموزه های اسلامی روش اثر گذاشتن که سایر نظرات و نظر دهندگان مخالفو حرام زاده میخونه !! واین نمونه بسیار قابل لمس از یکی از اخلاق اسلامی در میان مسلمین هستش !
    لعنت بر اسلام و هر چی مسلمون پشمالو !

    پاسخحذف
  13. ay var pedare harchi mosalmone lanat man shashidam be in ghorano eslame nabe mohamaditon

    پاسخحذف
  14. یه جوری دارن بحث اسلام و ایران و فرهنگ می کنن انگار اسلام از فرهنگ ما جداست! خوب اسلام هم یه قسمت از رهنگ ماست دیگه.مشکل از اسلامه یعنی چی؟ مشکل از کسیه که اسلام رو قبول داره. خوب مگر مرض داری قبول کنی؟ ولش کن بره. مگه اینهمه ملت که مسلمون نیستن شاخ دارن یا بدبختن یا مثلاً فردا تو جهنم می سوزن ما همش تو بغل حوریها هستیم.

    پاسخحذف
  15. عيب کار اينجاست که من '' آنچه هستم'' را با '' آنچه بايد باشم'' اشتباه مي کنم، خيال مي کنم آنچه بايد باشم هستم ، در حالي که آنچه هستم نبايد باشم .
    زنده یاد احمد شاملو

    پاسخحذف
  16. Religion must be seperate from the government. Then it will be harmless to the society. This is the way that west gone through.Let anybody.
    Iranian voted for islamic republic 32 years ago. Now they have changed mind and want to vote for non-reliegon goverment. Respect it.Current government is a dictatorship and any religous person who support reliegon to back the goverment is not a true Iranian.

    پاسخحذف
  17. بر فرض که اسلام آمد و زد و ایران ما رو ازمون گرفت...اما ما برای ایران چا کردیم؟راحت طلبی و منفعت طلبی خودمون و ترس خودمون رو ندید گرفتیم...خذافاتی بودنمون رو ندید گرفتیم...استبداد زده بودن و از حاکمان بت ساختن رو ندید گرفتیم...و حالا کی بود کی بود من نبودم اسلام بود...چطور یه عده با حکومتی مثل جمهوری اسلامی مخالفت می کنن اما خودشون در برابر تفکرات و اعتقادات دیگران و افراد دگر اندیش همون رفتاری رو می کنن که جمهوری اسلای انجام می ده... وقتی می گن مشکل فرهنگی یعنی همین که من و تو نمیتونیم همدیگرو بفهمیم و به عقاید هم احترام بزاریم...و تا اوضاع اینه همیشه یه عده به مذهبی ها میگن امل و یه عده هم به روشنفکرا میگن قرتی!

    پاسخحذف
  18. نمی دونم شما چه پدرکشتگی با اسلام دارید. مشکل اسلام نیست بابا جون من. ایران زمان ساسانیان هم که دست موبدان زرتشتی بود که. چرا ایرانیها به سرعت اسلام اوردن؟ فقط برای اینکه از زرتشت خسته بودن. الان هم ضد دین ترین ملت دنیان. برین فرهنگ و سنت چندهزارسالتون رو اصلاح کنید. اگه ملت از کشته شدن یک جوون 18 ساله لذت می بره بابا چه ربطی به اسلام داره؟ من مسلمونیم که نماز نمی خونم. ولی راستش حالم بد می شه که ادمهای ضعیفی مثل بیشتر شما همه تقصیرها رو تقصیر اسلام میاندازین. به جان خودم اگه اسلام نبود شما سراغ یک چیز دیگه می رفتین. مگه محمدرضا پهلوی مسلمون بود که ملت زدن و گشتنش؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. goosfand khaan, irania zamane yazdgerd dar jang ba araba shekast khordan va eslamo beheshun chepoondan...ke ya mosalmun mishi ya ba shamshir khodeto mikoshim zano dokhtaretam kanizemun mishan.pesaretam bardamun...alan ye arabe gulakh ba shamshir biad bala saret bege ya begu man goosfandam ya tike tike mikonam...toam migi man gusfandam ke june salem be dar bebari..bad az bargashtane araba irania baz be dine khodeshun bargashtan ke bazam araba umadano kolli az iraniaro be jorme ertedad tikeo pare kardan...duste azize masalan mosalmun...bavar kon motale'e kardan joze gonahane kabire nist...age ketab ya tarikh ya matne ghoraano bekhuni soosk nemishi...laaghal age nemikhuni, bedune elmo etelaat comente charand nazar...

      حذف
  19. ببینم اونایی که هی میگن فرهنگ ایرانی ایرانی تا حالا چند بار شاهنامه یا دیوان حافظ یا گلستان سعدی رو خوندن؟

    گیرم اسلام وحشیترین مسلک دنیا باشه، گیرم مسیحیت و یهودیت خرافات باشه.
    آقای وطن پرست ایرانی و عالم به حقوق بشر! شما که فرهنگ داری و 100 پله از ما جلوتری به نظرات و اعتقادات دیگران احترام بذار.

    پاسخحذف
  20. nashenas yekam tarikh bekhun joone madaret. iran eslamo avord? aslan az hamleye araba be iran khabar dari ?

    پاسخحذف
  21. من با اون دوستی که به انگلیسی کامنت گذاشته تا حدی موافقم. ایرانیها 30 سال پیش رای به جمهوری اسلامی دادند حالا پشیمونن. یعنی احتمالا حکومت سکولار میخوان.
    من خودم مسمان هستم و بهش افتخار هم میکنم خیلی هم ایران رو دوست دارم اما من هم یک حکومت سکولار میخوام و نه اسلامی.
    این دلیل بر این نیست که اسلام رو بد میدونم، بلکه اعتقاد دارم آدمها نباید به اسم دین حکومت کنند مثل ساسانیان در 2000 سال پیش که همه چیز و خراب کرده بودند. لابد اون موقع هم میگفتن دین زرتشت دین مزخرفیه و امروز براش سینه چاک میکنن.
    مشکل دین نیست مشکل اینجاست که ما خودمون بی فرهنگ هستیم. خودخواهیم و فقط بلدیم بگیم 2500 سال تمدن داریم و هیچ تلاشی هم برای بالا بردن دانش خودمون نمیکنیم.
    یک سری هم مثل خودم میشینیم حرفهای صد من یه غاز میزنیم و انتقاد میکنیم در حالیکه اصلا بعید نیست اگه ما هم قدرت داشته باشیم همین روش آخوندی رو انتخاب نکنیم.
    مشکل خود ما هستیم نه اسلام و سکولاریزم و هر چیز دیگه.

    پاسخحذف
  22. من یه سوال دارم
    واقعا می شه که با اعتقات به دین و چه بی اعتقاد به اون ادعای با فرهنگ و متمدن بودن داشت اما توی هر جمله ای که نظرمون رو بیان می کنیم حداقل یک ناسزا به طرف مقابل یا عقایدش وجود داشته باشه!؟

    پاسخحذف
  23. از 25 قرن تاريخ جدی اين مملکت ، 14 قرنش با اسلام آميخته بوده ، حالا چجوريه که فرهنگ اسلامی و ايرانی از هم جدا هستن ؟ دوستان فرار کردن از اسلام يعنی فرار از اون چيزی که هستيم ! بزرگترين شاعران و نويسندگان ما فرهنگ اسلامی بخشی از محصولشون بوده ! بعضيا فکر ميکنن که فرهنگ ايرانی مذهبی نيست و اين اسلامه که اون رو مذهبی کرده ، شما همون اعلاميه حقوق بشر کوروش رو مطالعه کنين ، ميبينين سراسر مسائل مذهبيه ، پس بيخود به چيزی گير نديم تا مشکل رو از خودمون دور کنيم

    پاسخحذف
  24. نه اسلام راهکار حل مشکلاته ، نه سکولاريسم نه هر چيز ديگه اي که ربطی به مسائل دينی داره ، اون چيزی که مسائل رو حل ميکنه احترام به نظرات همديگه و داشتن تحمل شنيدنه عقايد ديگرانه ، شما همين الان برين اين بالا کامنتها رو بخونين ، فکر ميکنين فرهنگ اون کسی که به هر تفکر ديگه اي توهين ميکنه به اسم تنفر از اسلام ، موجبات بدبختی مارو فراهم نکرده ؟ ميخوای مسلمون باش ، ميخوای يهودی باش ميخوای بيخدا يا هرچيز ديگه اي باش ، تا وقتی تحمل يه عقيده رو نداريم به هيچ جا نميرسيم !

    پاسخحذف
  25. من تمام نظراتو یکبار دیگه خوندم و بصورت کلی یکبار دیگه نظر خودمو میگم.
    دوستانی هستند که بدون در نظر گرفتن عوامل شکل گیری و موثر در شخصیت همینطوری دیمی نظر میدهند که رفتار اشخاص ربطی به آموزه های مذهبی نداره !!در حالیکه این یک نتیجه گیری بکلی غلط هستش و زمانی این تئوری درست می تونه باشه که مذهب در حریم شخصی خود افراد جامعه قرار داشته باشه و محیط بیرون و مثلن مدرسه و آموزشگاه و تلویزیون و رادیو هیچ اثری از مذهب درشون دیده نشه در حالیکه در ایران مذهب در شخصی ترین امور مردم مداخله داره و شخص بطور اجباری ناگزیزه در شرایط و راهی گام برداره که هم شرایط و هم آن راه از مصالح مذهبی ساخته شده است بنابراین نتیجه اینه که شکل گیری شخصیت و رفتار چنین شخصی و اعمالی که انجام میده رابطه غیر قابل انکاری با آموزه های مذهبی داره !بعنوان مثال وقتی شخصی بخاطر تابویی بنام ناموس حاضره شکم یکی را سفره کنه همین ناموس و مصالح پشت سر این کلمه مستقیم از مذهب گرفته شده است و شخص چون به چنین حرکتی باور داره و قبلن در رسانه و مدرسه و....بهش تلقین شده است بنابراین چاقو بر میداره و شکم طرفو سفره میکنه ! درحالیکه اگر به کشورهایی که قوانین اساسی اونا بر اصل کرامت انسان تکیه داشته و غیر مذهبی هستش از این چنین مسائلی در جامعه نمی توانید ببینید چون حتی تربیت و رسانه ها در اختیار مذهب و مذهبیون نیستند و تربیت و شکل گیری شخصیت اشخاص با راهکارای علمی مبنتی بر اخلاق و اصل کرامت انسان آمیخته است و برای همینه میزان این نوع قتل و جنایتها و علاقه به کشتن انسانها در کمتر کشور غربی را میتونید ببینید !
    اما در مورد کسانی که مدعی شدن فرهنگ ایرانی با اسلام یکی هستش و غیر قابل جدا شدن است و دلیلش را اینطور استدلال کردن که 14 قرنه اینچنین بوده و باید اینچنین باشه و بمونه !باید عرض کنم زحمتی بکشند و به این سوال پیش خودشون پاسخ بدهند >>اگر پدران ملتی مثلن در آفریقا تا همین سال قبل آدم خوار بودند و آدم خواری شش هزار سال جزو فرهنگ و سنت این مردمان بوده باید آدمخواری را ادامه میدادند و اینطوری استدلال میکردند چون این با فرهنگ ما عجین شده پس نباید ولش کنیم و هم چنان باید آدمخواری را حتی توسعه بدیم و بعنوان فرهنگ به دنیا معرفی کنیم ؟!
    سوال دیگه از دوستانی که اسلام را مقصر نمی دونن دارم و اینه که بفرمایند اگر اسلام در ذات خودش مشکلی نداشته و میتونسته منشا عدالت باشه چرا در هیچیک از 54 کشور مسلمان در بیش از 14 قرن هنوز برابری دو موجود مثل زن و مرد در زمان هیچ یک از سران اسلام و آن کشورهای رسمی اعلام نشد و همیشه تمامی علمای اسلام متفق بودند مرد و زن نمی تونه برابر باشه ؟!
    کسانی که در جواب سوال آخر من بگن مشکل نا برابر خواندن زن و مرد اسلام و قرآن نیست و این اسلامگرایان هستند که زن و مرد را برابر نمیدونن باید عرض کنم هنوز اندر خم یک کوچه هستید و هر وقت چند سالی وقت گذاشتید و قرآن و معنانی و تاریخ اسلام و ریا کاریهای سفسطه گران اسلامی را خوندین آن وقت خواهید فهیمد اسلام در ذات خودش تمامی نابرابریها و بی عدالتیها و تجاوزها و.....را یکجا داره و هر وقت اسلام در راس حکومت باشه همین ذات اسلام در جامعه نهادینه میشه و جامعه ناگزیز از تحت تاثیر قرار گرفتن از آن است .
    __ امیرالکافرین حضرت کامران _ص)

    پاسخحذف
  26. baba shoma iraniha na ensan hastin na eslam esme joftesho bad kardin shoma az sag past tar hastin

    پاسخحذف
  27. هم میهن عزیز
    همه این نابرابریها در کشورهایی که به دینی هم اعتقاد ندارن هست.
    حالا یکی مثل من به دین اعتقاد داره یکی هم نداره. اصولا نمیشه گفت اگر در یک کشور دین هست باید گل و بلبل باشه یا اگه نیست اون کشور به قهقرا میره.
    حرف من اینه که اسلام و ایران میتونن در کنار هم باشن بدون اینکه آسیبی به هم برسونن.
    شما باید 8 سال جنگ رو یادتون باشه. فارغ از اشتباهات فاحش مسئولان در جنگ اون برادرهای ما که میرفتن و شهید میشدن بعضیها با اعتقاد به اسلام میرفتن بعضیها بخاطر ایران. ولی همه در کنار هم بودن.
    مطمئن باشین اونایی که انقدر اسلام رو میکوبن و توهین میکنن آدمهای خیرخواهی نیستن چون نادیده میگیرن که خیلیها تو ایران هم ایرانی هستن هم مسلمان. اسلام باید نقد بشه باید نقد سختگیرانه و تیزبینانه هم بشه. اون قسمتهایی که با عقل جور در نمیاد و نمیشه ازش دفاع هم کرد خوب طبیعتا نباید پذیرفته هم بشه.
    توهین و افترا متفاوته از نقد. همین حکومت ما رو مشغول خودزنی سر این مسائل میکنه و بحث اختلاف دین و نژاد و زبان رو پیش میاره که سرمایه‌های ما رو غارت کنه.
    من به عنوان یک مسلمان پیشنهاد میکنم احترام به یکدیگر رو از کوروش کبیر یاد بگیریم.
    و در نهایت عرض کنم آقای نامحترم همین که شما به فارسی حرف میزنین باید افتخار کنین. لابد شما از مریخ اومدین. اگر افغان یا تاجیک هم هستین از صدقه‌سر ایران و ایرانی بوده که الان میتونین فارسی بخونین و حرف بزنین. در شرف ایرانی بودن همین بس که دنیا آرزوی داشتن کوروش، فردوسی، مولانا، خیام و .... رو داره.
    در شرف ایرانی همین بس که امثال دکتر فیروز نادریها و انوشه انصاریها به ایرانی بودن خودشون افتخار میکنن.
    نمیدونم رهبر فرهنگی شما چه شخصیت وارسته‌ای هستن که دیگران رو سگ و گربه تلقی میکنین.

    پاسخحذف
  28. درسی که با مهر از آموزگار(تاریخ) یاد نگیریم با قهر از روزگار یاد می گیریم

    پاسخحذف
  29. بله آقای فردوسی پور شمادرست میفرمایین

    راستی چرا موقع رانندگی کمربندتون بازه؟

    پاسخحذف
  30. اقای امیر الکافرین کامران عزیز من از کامنت های ممنونم ای کاش دوستان مدعی المسلمون هم کمی اداب گفتگو بلد بودند.
    به امید زیاد شدن کفار در ایران عزیز

    پاسخحذف
  31. مرسی از محبت شما دوست گرامی ناشناس .
    گفتگو بلد بودن تاثیر مستقیم خرد گرایی و بازگشت به استدلال و منطق و دیدگاه انسانی بر اساس واقعیت عینی وبریدن از ماورا الطبیعیه و توهم و تخیل هستش بنابراین میشه نتیجه منطقی گرفت که آشنا نبودن مسلمونا با روش بحث و گفتگو هم ارتباط مستقیم با همون آموزه هایی داره که ما بهش میگیم ناهنجاری وبی اخلاقی و توحش و...و مسلمونا میخوان این بی اخلاقی و ناهنجاریها را هنجار درست و اخلاق به دیگران زورچپانش کنن:))
    اما سخنی کوتاه با کسانی که مدعی هستند نقد اسلام و یا زیر سوال بردن اسلام توهین به عقاید است !!دوست عزیز بزرگترین توهین به بشریت از بدو تولد اسلام تا کنون همین وجود تفکری بنام اسلام و کتابی بنام قرآن هستش که فقط یکی از محصولات این تفکر و علت امثال خمینی ها و اسامه بن لادنها و ملا عمرها و یزدیها و.......میباشد ! بزرگترین توهین به بشریت اسلام شماست که بیش از 14 قرنه پدر صاحب بشریت را در آورده و اگر درست سر شماری بشه باور کنید بیش چندین میلیون انسان بیگناه در سراسر جهان بعلت دستورهای اسلام و قرآن و مردان خدا!!تا کنون به شدید ترین شیوه لط و پار شدند و چه اهانتها به زنان و کودکان و مردان و.......با توسل به این دستورها انجام نشده و نمیشود!اگر محمد و یا الله شما مسلمانان واقعن وجودداشته باشه و جرات کنه خودشو نشون بده بسیار گناهکارتر از هیتلر و موسولینی و چنگیز خان مغول هستند و باید بعنوان یک روانی و بیمار بستری بشن !چرا که هیتلر در یک زمان خاصی نازیسم را تقویت کرد و در یک زمان خاصی فعال شد و از بین هم رفت و اثری از افکار ایشون نمانده در حالیکه محمد و افکارش نه تنها از بین نرفتند بلکه فاشیسم و نژاد پرستی بر گرفته شده از قرآن را گسترش دادند و هم اکنون نیز این تفکر نه تنها از بین نرفته بلکه پدر بشریتو در آورده و روزی نیست که رادیو و اینترنت و تلویزیون را نگاه و گوش و تماشا نکنی و موردی از اینکه مسلمانی گردن مسلمان دیگه را برید نبینی و یا خبری از انواع انفجار و عملیات انتحاری در عراق و افغانستان و یمن و پاسکتان و......نشنوی و نبینی و.....!!روزی نیست که صدها هزار زن و توسط مردان مسلمان در سراسر جهان تحقیر و مورد آزار و اذیت قرار نگیرند !
    درآخر باید عرض کنم اسلام و قرآن بزرگترین توهین و فحاشی به شعور انسانها و انسانیته و آدم حالش بهم میخوره کسانی بر اساس نادانی و جهل و ناآگاهی از تاریخ اسلام از عامل جهل و کشتار و تحقیر خودشون و زنان و فرزندانشون دفاع میکنن !
    واقعن متاسفم برای خیلی از ایرانیان که تعصیب جلوی چشمونو گرفته !
    ((حضرت امیر الکافرین کامران ص))

    پاسخحذف
  32. خیلی از این افرادی که از اسلام و حسین و کربلا دفاع میکنن حتی یک بار نرفتن بخونن که تو حمله اعراب به ایران هر شهر ایران از 100 تا کربلا بدتر بوده....فقط برای نمونه تو شهر استخر بعد از حمله اعراب گردن تمامی مردها زده شد و به تمامی زنها تجاوز شد. اخه کی بیدار میشید...رو چه حسابی این خرافاتها رو قبول میکنید...تا صدامون در میاد و میخوایم نقد کنیم بحث کنیم میزنید جاده خاکی میگید دارید به افکار ما توهین میکنی...اخه مگه عقل تو کله شما ها نیست...اقاایون مسلومنا کع شدیدا اعتقاد دارید اسلام واقعی این نیست؟ میشه بگید اسلام واقعی کدومه؟ طالبان - عربستان -یمن کجاست اسلام واقعی؟؟؟برید تاریخ کشورتون رو بخونید به جای اینکه برا حسین گریه کنید برا خودمون باید گریه کنیم!

    پاسخحذف
  33. در تایید سخنان دوستمون که به اسم ناشناس کامنت گذاشته و از جنایتهای مسلمانان سخن گفته چند نمونه از نسل کشیهای مسلمانان بر علیه ایرانیان را دقیقن مثل خود تاریخ همینجا میارم تا بروند فکر کنند چنین تفکری که از نازیسم خطرناکتره آیا قابل دفاع هستش و یا مدافع چنین اعمال و شخصیتهای ضد انسانی و چنین قصابانی یک بیمار روانی و انسان غیر نرمال نیست ؟!
    در زمان خلافت (حضرت علی )مردم استخر بار دیگر سر به شورش برداشتند و این بار (عبداله بن عباس)به فرمان(حضرت علی )شورش توده ها را در سیل خون فرو نشاند .
    در همین هنگام مردم کرمان وفارس نیز قیام کردند و عمال خلیفه وقت یعنی (حضرت علی )را از شهر بیرون راندند و حضرت علی برای خاموش کردن طغیان توده ها (زیاد ابیه)را بسوی فارس و کرمان فرستاد و او در فرو نشاندن شورش از هیچ جنایتی فرو گذار نکرد .بطوریکه او را انوشیروان دوم نامیدند (زیاد بن ابیه)یکی از خونخوار ترین حکمرانان زمانش بود بطوریکه همه مورخین اسلامی از نظر قساوت و جنایت نا او را در کنار حجا ج بن یوسف و عبید اله بن زیاد(پسرش)ذکر کرده اند..(فارسنامه/ص 136)اسلام شناسی(علی میر فطروس)چاپ نهم /آمریکا/
    شعار(( انما المومنون اخوه))و یا لا اکراه فی الدین ))البته مانع آن نبود که حضرت محمد "پیروان مذهاب دیگر(اهل کتاب کتاب)را بجرم نپذیرفتن اسلام یکجا سر نبرد.بطوریکه در مورد (بنی قریظه)پس از جنگ و تسلیم شدن مردم این قبیله دستور داده شد 900نفراز جوانان و مردان (بنب قریظه)را سر بریدند و اموال و دارایی مردم این قبیله و زنان و کودکان آنان را را بعنوان بردگی بین مسلمانان تقسیم کرد.(طبری"یاد آورمیشودکه :پیغمبر بگفت تا در زمین گودالها بکندندو حضرت علی و زیبردر حضور پیغمبر گردن آنها را زدند.
    در این گونه جنگها اعراب مسلمان حتی از همخوابگی با زنان شوهر دارپرهیز نمی کردند و این البته دستور قران بود.
    منابع :نفایس الفنون_شمس الدین محمد آملی/ص 321/))منتخب التواریخ /حاج محمد هاشم خراسانی/ص 54/پرتواسلام/احمد امین/جلد1/ص 117/)تاریخ طبری/جلد 3/ص 1088/1091/)
    تاریخ طبری جلد 3/ص/1093)
    سوره نسا/آیه 24
    اسلام شناسی (علی میر فطروس چاپ نهم/آمریکا)ص/3
    ..........................................

    پاسخحذف
  34. حضرت علی پس از پیروزی بر قبیله” بنی قریظه” تعداد 900 نفر از مردان قبیله را در مقابل گو دالهایی که از پیش کنده بودند سر بریدند. (تاریخ طبری. جلد 3 . صفحه 1088)
    پیامبر بگفت تا در زمین گودالها بکندند و ” علی” و” زبیر” در حضور پیامبر گردن انها را زدند. (تاریخ طبری .جلد 3. صفحه 1093)
    2- کشتار خاندان “ازد”:
    علی و یارانش در یک روز تعداد 2500 نفر از خاندان “ازد” را سر بریدند.بنحوی که کسی زنده نماند تا دیگری را دلداری دهد. (مروج الذهب . جلد اول . صفحه 729)
    - کشتار خوارج :
    در نهم صفر سال 38 هجری در محلی واقع در دشت نهروان جنگ خونینی بین لشگریان علی و خوارج روی داد که در این جنگ در حدود 1800 نفر از خوارج بقتل رسیدند.

    4- نبرد “لیله الحریر”:
    علی در نبردی بنام “لیله الحریر” در حدود 500 تا 900 نفر را از دم تیغ گذراند. (منتهی الا مال . جلد 1. صفحه 153)

    5- کشتار” عبدالله خرمی و یارانش” :
    عبدالله خرمی و 70 تن از یارانش از بیم جان به قلعه ای پناه برد.به دستور علی قلعه به آتش کشیده شد که در جریان آن تمامی این افراد در آتش سوختند بطوری که بوی گوشت بریان شده آنها آنچنان در هوا پخش شده بود که مردم را آزار می داد. (علی مرز نامتناهی . صفحه 199)

    6- کشتار کسانی که بعد از فوت محمد از دین اسلام برگشتند:
    آنانکه دست رنگ کرده بودند و شادی و شعف در اثر در گذشت محمد نشان داده بودند ” علی” و” خالد بن ولید” همه را بکشتند و اجسادشان را در آتش سوزاندند. (تاریخ طبری .جلد 4 . صفحات 1380.1464) (تاریخ طبری .جلد 6.صفحات 2420.2265)
    نقش علی در ترور مخالفان :

    1- ترور شاعری بنام” حویرث بن نقیذ”:
    وی شتر دختران محمد “فاطمه” و “ام کلثوم” را رم داده بود به فرمان حضرت محمد و توسط علی در جریان یک
    تو طئه به قتل رسید. (سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه 273)

    2- سر بریدن” مغیره” :
    پیر مردی بنام “مغیره” که پس از فتح مکه از ترس محمد گریخته بود بوسیله علی دستگیر و سر بریده شد. (زنان پیغمبر . صفحه 316)

    3- علی شاهرگ مردانی را برید و بمانند مرغان نیم بسمل آنان را در بیابان رها کرد تا با شکنجه بمیرند. (امام علی . عبدالفتاح . جلد 5. صفحه 27)

    4- سر بریدن “نضر” و “عتبه” :
    پس از شکست” ائیل” محمد به علی دستور داد که “نضر” پسر” حارث” را سر ببرد.همینطور در منطقه ای دیگر بنام “الظیه” از میان اسرا “عتبه” پسر” ابی معیظ ” بدستور محمد و بدست علی سر بریده شد. (منتهی الامال . جلد 1.صفحه 57)
    -

    پاسخحذف
  35. سر بریدن “عتبه” :
    مردی بنام “عتبه” که بخاطر عدم پخش مساوی غنایم بین لشکریان اسلام به صورت محمد تف کرده بود بوسیله علی سر بریده شد. (تاریخ طبری . جلد 5 .صفحه 1103)

    در زمان امام علی، مردم استخر چندین بار قیام کردند. امام علی در یکی از آن موارد «عبدالله بن عباس» را در راس لشکری به آ«جا گسیل داشت و شورش تودهها را در سیل خون فرونشاند (فارسنامه ابن بلخی،ص 136). در مورد دیگر که مردم استخر شورش کردند، امام علی «زیادبن ابیه» که از خونخواری و آدمکشی به انوشیروان دوم لقب گرفته بود به آنجا گسیل داشت تا به سرکوبی این قیام بپردازند. در مورد جنایات و کشتار مردم استخر توسط زیادبن ابیه کتابها و روایات زیادی نوشته و نقل شده است(روجوع کنید به کتاب مروج الذهب،جلد دوم ص 29).

    - در سال 39 هجری مردم فارس و کرمان نیز سر به شورش گذاشتند و حکام ستمگر امام علی را از شهر خود بیرون کردند. امام علی مجددا زیادابن ابیه را به آنجا گسیل داشت و لشکریان وی از هیچ جنایتی فروگذاری نکردند. (تاریخ طبری، جلد 6، ص 2657 و یا فارسنامه، ص 136)

    - مردم خراسان نیز در زمان امام علی برای چندین بار قیام کردند و چون چیزی نداشتند به عنوان باج و خراج بپردازند، از دین اسلام برگشته و به مقاومت سخت و جانانه ای دست زدند. امام علی «جعدبن هبیره» را بسوی خراسان فرستاد. او مردم نیشابو را محاصره کرد تا مجبور به صلح شدند. (تاریخ طبری، جلد 6، ص 2586 و فتوح البلدان ص 292)

    - در زمان امام علی مردم شهر ری نیز سر به طغیان برداشتند و از پرداخت خراج خودداری کردند. امام علی، «ابوموسی» را با لشکری زیاد به سرکوب شورش فرستاد و امور آنجا را بحال نخستین برگرداند. ابوموسی پیش از این طغیان نیز، یکبار دیگر بدستور امام علی به جنگ مردم شهر ری گسیل شده بود. (فوتوح البلدان ص 150)

    - به روزگار خلافت علی بن ابی طالب، چون پایان سال 38 و آغاز سال 39 بود، حارث بن سره عبدی، به فرمان علی لشکر به خراسان کشید و پیروز شد، غنیمت بسیار و برده ی بی شمار بدست آوردند. تنها در یک روز، هزار برده میان یارانش تقسیم کرد. لکن سرانجام خود و یارانش، جز گروهی اندک، در سرزمین قیقان (سر حد خراسان) کشته شد. (فتوح البلدان، بلاذری)

    علی بن ابی طالب، عبدالرحمان بنی جز طائی را به سیسستان فرستاد. لکن حسکه حبطی وی را بکشت،پس علی فرمود: بیاید که چهار هزار تن از حبطیان را به قتل رسانیم. وی را گفتند: حبطیان پانصد تن هم نشوند. (فتوح البلدان، بلاذری)

    - علی ولایت آذربایجان را نخست به سعید بن ساریه خزاعی و سپس به اشعث بن قیس داد. یکی از شیوخ آذربایجان نقل می کند که ولیدبن عقبه همراه همراه با اشعث از ولید طلب یاری می کرد و ولد برای یاری وی سپاهی از کوفه به در آنجا گسیل داشت. اشعث، حان به حان (حان= خانه به خانه) فتح کرد و پیش رفت. و پس از فتح آذربایجان گروهی از تازیان اهل عطا را بیاورد و در آنجای ساکن ساخت و آنان را فرمان داد که مردم را به اسلام خوانند. (فتوح البلدان، بلاذری)

    و...............................هزاران هزار مورد دیگر که واقعن از حوصله کپی پیست من خارج است !
    ((امیرالکافرین کامران ص))

    پاسخحذف
  36. مردي از ديار پارس۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۲

    درود و خسته نباشي بر برادر عزيزم امیرالکافرین کامران ص براي روشنگري زيبا و کاملي که انجام دادين.سپاس از شما خاک کوروش کبير به شير مردان و وطن پرستاني مشابه شما نياز بسيار دارد.بدرود.

    پاسخحذف
  37. خیلی عجیبه که الکی هر کی می خواد خودش و صحبتاشو به کرسی بنشونه. تمام دوستانی که می گن اسلام باعث این شرایط در کشورهای اسلامی شده درست می گن مطالعه کنید همه جامعه شناسان که مهم ترین تئوری های جامعه شناسی رو دادن همشون یا کشیش بودند یا کشیش زاده ولی اکثرا متفق القولند که نه اسلام بلکه کلا دین یک فریب برای مردمه . دین افیون جوامع انسانیه. و اینکه دین پاسخ سئوالاتیه که نمی دانند چه جوابی بهشون بدند یا نمیخوان بدن. اینایی که از فرهنگ دم میزنند هم بدونن که فرهنگ و تغییراتش در یک پروسه درازمدت ایجاد و یا تغییر میکند. و این تغییرات بعضی وقتها با برنامه ریزی های دقیق سیاستگذاران انجام میدن پس اگه هونقدر مطالعه ندارین پس فقط اظهارنظر کنید و ادعاتون نشه. بعضی از کامنت ها جالب و آفرین می گم از طرف خودم به این افراد مثل برادر عزيزم امیرالکافرین کامران ص و موفق باشید.

    پاسخحذف
  38. همه ی این کامنت های که گذاشتین درست، که چی،
    چرا ما اجازه دادیم که اسلام با ما این جوری رفتار کنه؟ مشکل خودمون هستیم که اجازه دادیم اسلام بیاد این کارا رو با ما بکنه. همیشه دنبال این هستیم که تقصیر هارو گردن این واون بندازیم. با این حرفا که اسلام خوبه یا بده چیزی درست نمیشه.

    یه خورده به رفتار خودمون فکر کنیم،

    پاسخحذف
  39. متاسفم برای ملتی که به تماشای اعدام می رود
    ملتی ترسوتر از ایرانی ها نیست کاش کمی از سوریه یاد می گرفتیم

    پاسخحذف
  40. مرگ بر اسلام دینی که تنها با زور شمشیر و خون ریزی و تجاوز بر پا بوده و هست تاریخ را بخوانید و بدانید که هیچ کشوری با آغوش باز به پیشواز اسلام نرفت حتی در خود عربستان هم خون ریزیها و جنایتها شد تااینکه مردم به ناچار برای حفظ جان اسلام آوردند در پایان به اسلامگرایان بگویم که همان اندازه که شماها به دنبال احترام برای خودتان و باورتان می گردید شما هم به باورهای دیگران و دارندگان آن باورها هر چه که باشد احترام بگذارید ولی شوربختانه در هیچ کجای تاریخ این ویژگی را از شماها هیچ کسی ندیده و نخواهد دید مگر زمانی که در ناتوانی به سر برید و زورتان به کسی نرسد

    پاسخحذف
  41. کسانی‌ که خود با پای خود به تماشای سلاخی میروند، لیاقتشان حاکمانی قصاب است.

    پاسخحذف
  42. یکی نیست به این مسلمونهای احمق بگه عقیده آزاد است والی احترام ندارد. کدوم احمقی به شما گفته به عقیده ی دیگران احترام نظامی بزارین.مسلمونهای که خودشون کفاره رو می کشن و ترور مکن. اینجوری احترام میزارن؟.

    پاسخحذف
  43. اولا اسلام واقعی خیلی بدتر از اینه که آخوندها به سر ما میارن. برید چهارکلمه قرآن بخونید تا بفهمید. ثانیا، چرا شما دیندارها اینقدر تمامیت خواه هستید؟ اگه یکی یه نقدی به اسلام بکنه یا مثلا بگه فلان چیزش اشتباهه، میگین توهین کرده. بابا هرکس دین خودشو داره. حتی اون که گاو میپرسته، اگه فکر میکرد اسلام بهتره، میومد مسلمون میشد. اینقدر تمامیت خواه نباشین.

    پاسخحذف
  44. درود فراوان به همه هم میهنان ارجمندم که براستی ریشه همه مشکلات را پس از بررسی و پژوهش فراوان پیدا کرده اند ، به باور من به کشتار و خرافات و ... نه تنها نباید ارج نهاد ، بلکه باید با آگاه کردن دیگرانی که آگاهی ندارند و با نبرد جانانه با مزدوران اسلامی ایران زمین و همه جهان را از این بدترین بلای هستی رهایی بخشید ، به امید آنکه همه ما بیدار شویم از خواب نادانی و دور شویم از جانبداری کور کورانه . زنده و پرره رو باد هم میهنان خردمندمان .

    پاسخحذف
  45. اسلام دین خطرناکیه.فقط بخدای بزرگ اتکا کنیدوقانون جهانی این یعنی دین شما.نگذاریدانچه برماگذشت برفرزندانمان فردابگذرد.اسلام ام الفساداست.تاحالادرکشورهای اسلامی ازادی وحقوق بشروارامش دیدید؟؟؟؟اسلامیستیاجواب بدن وخفه نشن

    پاسخحذف