جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مهر ۲, یکشنبه

ریشت را هم بتراشی، مهم نیست ...


ریشت را هم بتراشی، مهم نیست ... شرافت; مردانگی; ریشه ... هیچکدام شان را نداری، حاج سعید قاسمی ...

حاج سعید قاسمی چندی پیش گفت اگر فائزه هاشمی نصف روز به زندان برود من ریشم را میتراشم.

حال فائزه هاشمی در اوین است و سعید قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار جوان آنلاین که میپرسد تکلیف محاسن شما چه می‌شود؟ مبگوید: سلام برسانید، خدانگهدار!

۲۷ نظر:

  1. لابد فکر کردید مثلث فاسدان وفاسقان وفاجران (موسوی وکروبی وخاتمی) باشرافترند?زهی خیال باطل جوجه سبزکی !! ای خاکت بدهن لوطی لمپن... مگر آنان شرافتی هم داشتند که خون ها ریختند وجگرها دریدند .. ای کاش امثال تو سفله های گماشته شهامت و شحاعت و صداقت و صراحت کلام ورکن مرام حاج سعیدها را چه با ریش چه بی ریش داشتید.
    بدا بحالتان نکبتهای لمپن.
    سارا شکری

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاملا موافقم اون روز که همین آفا سعید در خط مقدم بودند چیز موسوی و ممل تمدن بر کرسی ریاست تکیه داده بودند دلارها واسه روز مبادا جمع می کردند. بدبختانه ما ایرانیها فراموشکاریم.

      حذف
    2. دکی جونتون کجا بود اونموقع؟؟
      داشت خاطرات جنگ مونتاژ میکرد واسه امروز؟!

      حذف
  2. سارا اخیرا هرجا میرم تویه نکبت چش سفید رو میبینم که یه چیزی بلغور کردی , راستی تخصص بحث عوض کردن رو از دکترتون یا بهتر بگم آمپول زنتون یاد گرفتی یا فقط محض اینکه اظهار فضلی کرده و خودی نمایش داده باشی یه چیز نامربوط بلغور میکنی.
    حالا به جون ناقابل خودت و دکی جونت بگو این مهملاتی رو که در موردخاتمی وکروبی و فلان کس و ناکس نوشتی چه ربطی به مطلب بالا و بیشرفی حاج سعید و امثالش داره ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا پرت و پلا می گی .
      آخه ابله تا حالا ندونستی که نویسنده این وبلاگ از خس و خاشاکان سبز است.

      حذف
    2. خس و خاشاک سبز شرف دارن به لمپن های قهوه ای مثل تو

      حذف
  3. شما هم ظاهرا شهامت و شرافت رو از از ایشون یاد گرفتی که اسمتواز مجتبا یا همچین چیزی به سارا تغیر دادی. البته روزی پیش میاد که همه شما از رهبر دجالتون گرفته تا شما سفله ها و دله دزد ها دسته جمعی به دنبال واجبی برای از بین بردن محاسن و سوراخ موش برای مخفی شدن بگردین.

    پاسخحذف
  4. گل گفتی خانمی لعنت خدا بر موسوی وکروبی وخاتمی..

    پاسخحذف
  5. سارا شكري مزدور همه جا جله--جمهوري اسلامي فقط تو رو داره
    حداقل بدبخت با يه اسم ديگه نظر بده ظايع نشي
    موقع به گاه رفتننتون نزديكه --چه حالي بكنيم وقتي مثل سگ سقط ميشيد..

    پاسخحذف
  6. marge tamame khaenha az jomle akhondha va bache skhondae oskol nazdik ast.

    پاسخحذف
  7. تا دسته چپا ندم تو کس فاطمه زهرا تا حسین کسکش پس افتاد ، شاشیدم به دهان رسول الله و تمامی‌ امامان کسکش و ریدم تو تک تک آیه‌های قران ،مادر جنده هر چی‌ عرب و عربزاده است را گأئیدم کس ننه رهبر جا کش یک دست و تمامی‌ پاسدارن و بسیجی‌‌های کس ننه ،هر کی‌ از این نوشته ناراحت است ،بداند که مادر جنده است و زمان آن رسیده که در مورد مادرش تحقیق کند . زنده و پاینده با د ایران و ایرانی‌

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تف تو صورتت ملعون بهایی.
      ای کاش می دونستم کجایی می اومدم سراغت
      فاطمه زهرا(س) صدیقه طاهره و سرور زنان عالم و حسین بن علی(ع) سرور و سالار شهیدان رو می شناسی؟ می دونی چه گوهرهایی رو فحش می دی؟
      مسئول سایت نامرد! این نظر رو پاک کن تا خدا غضب نکرده.

      حذف
    2. ادمین صحبت میکنه!
      هیچ نظری در این بلاگ سانسور نمیشه.
      جوابشون رو خودتون بدید.
      اینم جواب خودم: بی شرفه هرکی که به اعتقادات دیگران توهین کنه.

      حذف
    3. بی شرف زنا زاده دعوای سیاسیون چه ربطی به اولیا الله داره تو با وقاحت به عقل کل و هادی سبل محمد مصطفی و حورای مرضیه محدثه کبری فاطمه زهرا و سرخیل و سالار شهدا ابا عبد الله توهین می کنی کمی فقط کمی به حرفهات فکر کن توبه کن که انهایی که بهشون اهانت کردی کریمان دو جهان اند باشد خدا همه مارا ببخشد

      حذف
  8. با بخشی از صحبتهای سارا که در خصوص حضور افرادی حاج سعید و حاج همت و باکری و... این مملکت رو نگه داشتن موافقم ؛ اما متاسفانه بعد از جنگ امثال ایشون دارند ادعای سهم از مملکت میکنند ؛ امیدوارم به خودشون بیان و ببیند که مملکت طی این 20 سال به کجا رفته و داره میره

    پاسخحذف
  9. حاج سعید قاسمی که 8 سال از بهترین دوره ی زندگیش رو برای این مردم بین گلوله و توپ و خمپاره گذرون شد بی شرافت و بی مردانگی است؟؟؟

    دوست عزیز اگر می خواهی دشمنی کنی مشکلی ندارد حتما دلیلی برای این دشمنی داری که من شخصا به اون احترام می گذارم. اما ازت می خواهم که برای منکوب کردن طرف مقابلت دلایلی رو مطرح کنی که خودت به آن باور داشته باشی.
    ارادت

    پاسخحذف
  10. felan ahmadi nejado daro dasteye chendesh avaresh daran begat midan bad khatamio musavio kahrubio lanat mikoni.pas bezar hamin kiri ke mahmud karde tu kunet hamunja ja khosh kone bad bakhte aghab oftade

    پاسخحذف
  11. تا دسته چپا ندم تو کس فاطمه زهرا تا حسین کسکش پس افتاد ، شاشیدم به دهان رسول الله و تمامی‌ امامان کسکش و ریدم تو تک تک آیه‌های قران ،مادر جنده هر چی‌ عرب و عربزاده است را گأئیدم کس ننه رهبر جا کش یک دست و تمامی‌ پاسدارن و بسیجی‌‌های کس ننه ،هر کی‌ از این نوشته ناراحت است ،بداند که مادر جنده است و زمان آن رسیده که در مورد مادرش تحقیق کند . زنده و پاینده با د ایران و ایرانی‌

    پاسخحذف
  12. دوست عزیز ضمن عرض سلام و آرزوی ایرانی جاوید وآباد درخواستی از حضور شما دارم
    آیا امکان دارد برای من دعوتنامه عضویت در سایت بالاترین ارسال کنید
    ممنون شما خواهم بود
    آدرس سایت :
    http://otuban.com/
    آدرس ایمیل:
    he1857@gmail.com
    اگر کمکی و کاری از دست من هم برآید دریغ نمی کنم

    پاسخحذف
  13. حاج سعید قاسمی باید بگم ریدم به ریش های کثیفت
    باید هرچه زودتر اونا رو بتراشی و بریزی تو توالت بیت آغا

    پاسخحذف
  14. با سلام و درود در نظرات یکی از دوستان به مقدسات مذهبی مسلمین و طلعات مقدسه "حضرت فاطمه زهرا س ودر دانهء اهل بیت حضرت امام حسین که درود خدا بر او باد جسارت ورزید.شایسته بود پیروان راستین عترت رسول الله توجهی به این نظر نمینمود.در کمال تعجب بلافاصله دوستی ایشان را به پیروان حضرت بهاالله جل اسمه الاعلی منسوب نمودند.این بنده از نو کیشان بهایی هستم و در ادبیات بهایی جز تکریم کل اولیا و انبیاندیده و نخوانده ام.اگر چنانچه حضرت عالی نمونه ای از توهین و بد گویی در ادبیات بهایی سراغ دارید ذکر بفرمایید تا امثال این بنده که جذب تعالیم راه گشا و تفرقه سوز جمال ابهی گردیده ام از ضلالت به هدایت بازگردم.اجر راستگویان و مجازات مفتریان با حضرت دوست.

    پاسخحذف
  15. روز قلع و قمع حاکمان سگ صفت که به نام دین همه کار میکنند نزدیک است.. خدایا فقط دوست دارم روز ضجه زدن خامنه ای رو با دار و دستش ببینم.. انشاالله..

    پاسخحذف
  16. کیر کلفت و عربی امام حسن نقی علیه السلام تو کس زن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نائب برحق امام زمان عجل علی ظهورک و امیدوارم دشمنان اسلام و کسکش اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی فخر دو عالم رسوا شوند و تنبان از کونشان بیفتد .آمین یا رب العالمین. السلام علی من تبع الهدی…

    پاسخحذف
  17. La darze Kose Fatemehe Zahra Ta Daste Chepandam O Pashidam
    Ta Hosseine Dayoss Pas Oftad , Shashidam To Dahane Rasollollah
    O Ridam To Taktake Ayehaye Shitanie Ghorane Kiri,Madare Jendehe
    Har chi Arab O Arabzadeh O Basij O Pasdre Ba Rahbare Koni O Falajeshon Ra Gaiedam,Har kasi Az in Neweshte Badesh biad, Bedone ke Madarjendeh ast O Bayesti Az Nanash Beporse Ke Notfasho Ki Baste.Zende O Jawid Bad Iran O Irani

    پاسخحذف
  18. روزی امام نقی به همراه جمعی از صحابه از دیار هندوستان می گذشتند که ناگهان به قبیله ای بر خوردند که مشغول پرستیدن آلت تناسلی مردانه بودند.
    امام جلو رفتند تا قبیله را قدری نصیحت کنند. اما یکی از روحانیون آن دین نزد امام آمد و گفت :
    ای نقی اگر بر آنچه می پرستیدم شک داری ، آلتی همانند آلتی که ما می پرستیم بیاورید و گواهان خود را فرا خواندید و بدانید که هر گز چنین نتوانید کرد.
    نقل است که امام نقی به آیین آلت پرستی روی آوردند.

    پاسخحذف
  19. من که می گویم ایشان بخاطری که نگویند نامرد است ریشش را با دستگاه مخصوصی می تراشد اما مجددا انرا دور هاله کونش می چسباند. این ریش همینطوری که بدست نیامده است که اسان از دست برود. هزار تزویر و ریاو سوابق انچنا نی دارد. واقعا حیف نیست.

    پاسخحذف
  20. sara jan , y kalam khatme kalam . lotfan dahanetan ra bebandid. ba tashakor.
    mamlekato b gand keshondin onvaght dam az marame haj saeid mizani. omid varam in melat on rozio bebinan k amsale to b chekonam chekonam bioftan. ziad dor nist , nazdike

    پاسخحذف