جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مرداد ۱۹, پنجشنبه

آیا تا به حال نام این کشورها هم به گوشتان خورده؟




آیا تا به حال نام این کشورها هم به گوشتان خورده؟  بنین! نیکاراگوئه!  موریتانی! زینباوه و ... 
اینها در تهران دور هم جمع شده اند تا به بشار اسد قاتل حدود 20000 نفر کمک کنند ... !
جای کشورهایی مانند کومور و ترینیداد و توباگو خالی !

26 کشور در این اجلاس شرکت کرده اند که عکسهایی از اجلاس میبینید ...
برای خواندن خبر کامل و عکسهای کاملتر /// اینجا کلیک کنید ///

۲۱ نظر:

  1. به جای این کارا بگو کونم داره می سوزه که تروریستها دارن روز به روز کمتر می شن و اسد سقوط نمی کنه و اینهمه خزعبلی که در مورد سوریه گفتیم اندازه ی پشمم درست نبوده و ارزش نداشته.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. suriyeh kiyeh? ina be moshkelateh mardomeh Iran beresand , conference barayeh un bezaran.

      حذف
    2. اسد رفتنی است و پشمهای کون شما هم ریختنی

      حذف
  2. سیاست خارجی یعنی همین
    قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

    پاسخحذف
  3. ای خاک بر سرتون که جیره خوار و دست نشانده روسیه شده اید. یک مشت آخوند بی سواد و ضایع ببین مملکت را به چه روز سیاهی نشوندند.

    پاسخحذف
  4. شاید گوشمان با اسم بنین آشنا نباشد ولی قطعا خوب میدونیم چین کجاست روسیه کجاست وهمینطور پاکستان، الجزایر، عمان، زینباوه، عراق، ونزوئلا، تاجیکستان، هند، قزاقستان، ارمنستان، نیکاراگوئه، کوبا، سودان، اردن، تونس، بلاروس، موریتانی، اندونزی، قرقیزستان، گرجستان، ترکمنستان، سریلانکا و اکوادور .خاک برسرتون با این تفکراتتون.آدمای مزدور صهیونیست ها.مردم ما اینقدر باهوش هستند که به اراجیف شما مزدورها توجه نکنند.خاک بر سرتون.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مزدور شمایید که ظلمهایی که بر ملت میرود را نمیبینید و همه را از چشم جهانیان میبینید. دشمن تراشان بی ناموسی که روزی ولو در قیامت جواب پس خواهند داد و روسیاه خواهند شد و پشیمان از اینکه عقل را دست که داده بودیم.

      حذف
    2. مزدور تویی که رفیق دزد و شریک قافله ای (روسیه و چین)

      حذف
  5. این چاله چوله‌ها که اسم بردی کدومشون کشورند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدومشون حتّی یک پوش به علم و تکنولوژی و رفاه بشریت کمک کرده؟؟؟ یک مشت تروریست مثل خودتون معلومه که اسمشون زیاد به گوش خورده. فقط سوال این است که کجا اسمشون زیاد به گوش خرده؟ اخبار اینکه همدیگر را منفجر کردن، یا از شدت انججر جمیعت و فقدان تحصیلات و گرسنگی و بی‌فرهنگی همدیگر را تیکه پاره کردن؟ یا نسل کشی کردن؟ یا آمار ختنه دختران توشون بالای ۹۰ درصد هست؟ جناب ناشناس معلومه که اینها که نام بردی همیشه سر فصل خبرها هستند، ولی‌ نه برای علم و تحقیقات و انسانیّت به عنوان الگلهی دنیا زیاد ازشون نام برده میشه. ما هر چی‌ این سوال رو از این ولایت مداران می‌کنیم جواب نمی‌گیریم، کی‌ تا حالا چین تمام کمونیست مسلمان کش و روسیه دیکتاتور ورشکسته مفت خوری که دارن مثل زالو نفتتون و سرمایه‌هاتون را میمکن، باید جزو عزیزان اون حاکمان اهمقتون باشه، میدونی ترکمن چای چی‌ هست؟؟ تا به دستور آقا تون از کتابهای تاریخ حذف نشده، اون مغز پوکتون رو کار بگیرید و کمی‌ مطالعه کنید که چین و روسیه رو به رخ نکشید. مشکل این مملکت ایران این است که ۲% با آی‌کیو زیر ۵۰ دارن بر ۹۸% با آی‌کیو بالای ۱۰۰ حکومت می‌کنن. هیچ راهی‌ ندارید جز نبودی یا با ورشکستگی اقتصادی یا اتّحاد مردم باهوش و کشورهای غرب برای نابودیتون

    پاسخحذف
  6. ضمنا جناب ناشناس: این اینترنت که اینقدر از صبح تا شب توش میچری و نشخوار میکنی‌، اختراع همون سهیونیستها و غربیهاست، نه اون چاله میدونهایی که اسم بردی. اگر خیلی‌ مست و خمارشونی، میتونی‌ استفاده از تکنولوژی رو قطع کنی‌، چون چین فقط ساخت غربیها رو کپی‌ میکنه. هرچی‌ هم مغز و آدم درست حسابی‌ داره به خاطر فشار دیکتاتوری کمونیست فرار کرده به آمریکا و در خدمت غرب. پس اینقدر شلوار پایین کشیدن آقات و رئیس جهورت و خودت و همپالکی‌هات رو برای دلخوشی رهبران چین و روسیه به رخ ما نکش

    پاسخحذف
  7. چه کشور های تعیین کننده ای واقعا ...
    به جز 5 تا بقیه در معادلات جهانی هیچ نقشی ندارن ، عملا بود و نبود این کشور ها هیچ تاثیری در جهان نداره
    مثالا موافقت یا مخالفت زیمباوه یا تاجیکستان یا ترکمنتستان یا سریلانکا چه تاثیری داره ؟

    پاسخحذف
  8. به نظر من اگر مشکلات خودمان از رژیم جمهوری اسلامی فاکتور رابگیریم وبا علم به مسله که از اشتباهات اسد وکشتار هایش به راحتی نمی توان گذشت ولی باید فردای بعد از اسد هم فکر کرد باور کنید این های که الان در سوریه در حال جنگ هستند غالبشون سلفی های تندرو هستند وای به حال سوریه،سوریه مثل لیبی ،تونس ومصر بافت جمعیتی وقومیتی بکدستی ندارد باور کنید حمام خونی خیلی بیشتر از وضیعب فعلی پیش خواهد امد خواهید دید .

    پاسخحذف
  9. اگه این کشورهایی که نام بردم تروریستن پس آمریکا و انگلیس و فرانسه و نوکرانشون که کارشون شده کشت و کشتار مردم مظلوم دنیا چی؟به خدا اگه این جانی ها وارد کشور ما شوند به کوچیک و بزرگ ا رحم نمی کنند.من حرفم این نیست که نباید اصلاحات داشته باشیم ولی نه با نسخه این وحشی صفتایی که جز به منافعشون کاری ندارن.دموکراسی واقعی از داخل خود کشور و بدست مردم هر کشور باید ایجاد شه نه توسط غربیها و ارسال توپ و تفنگ و تروریست.یه خورده به خودتون بیایین.

    پاسخحذف
  10. در ضمن در مورد سوریه باید خدمتتون یه چیزی رو عرض کنم .اگه همه چی با مبارزات منفی مردم پیش می رفت تا الان بشار اسد سقوط کرده بود ولی مردم سوریه از بین تروریست ها و بشار اسد قطعا اسد را انتخاب کرده و می کنند.تروریستای وحشی وهابی و القاعده و صهیونیست که حتی بچه چهار ساله رو هم بدار می کشند.با این تفاسیر اگه دنبال سقوط سوریه هستین ول معطلین.وخداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خود آن قوم بخواهند و این وعده خداست که تغییر ناپذیر است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برادر گرامی شما مگر آنجا حضور دارید که ببینید تروریست کیه؟. شما مگه اونجایی که ببینی کی میکشه کی میگیره جز اینکه خبرهای دستچین شده جمهوری اسلامی رو میبینی.
      انقلاب ایران چند سال طول کشید که پیروز بشه که حالا تو میگی تا الان بشار اسد سقوط کرده بود؟

      مغز فندقی هر کودکی با مشاهده مادام العمر بودن ریاست خانواده شوم اسد پی میبره که تروریست کیه.

      و مطمئن باش خداوند نیز وعده داده که ظلم در هیچ جایی ماندنی است. به زودی بساط ظلم از کشور تو هم برچیده خواهد شد.

      اگر چه بحث با شما فایده ای ندارد چون شما ذوب شدگانی هستید که قادر نیستید عقل خود را بکار گیرید و یا حتی با چشم خود نگاه کنید. شما فقط بلد هستید با چشم کسانی نگاه کنید که جیره خواران آنها هستید.

      حذف
  11. من نظرم اینه که اگه بچه میسازی با کمر خودت بساز نه دیگران!!!!افتاد؟1مغز پفکی.

    پاسخحذف
  12. hassan10!!!
    میگم حسن ، خیلی خطر داره حسن!!!مغز گردویی

    پاسخحذف
  13. in ham az tarafe dostan surie man be shoma ke az koshte shodan 20 000 ensan hata khosh hal hasttid.
    iranian va kasani ke dar koshte shodan mardom ma esrar darid, in ro bedanind ke ma faramosh nemikonim.

    پاسخحذف
  14. شما ثابت کن اسد 20 هزارتا رو کشته! چون با جمهوری اسلامی مشکل دارید پس باید تو همه چی جشماتونو ببندیدو مخالفت کنید.از بس نشستید العربیه و الجزیره ( واقعا خجالت نمی کشید که اینا رو منبع قرار می دیدید) و رسانه های غربی رو دیدید باور کردید، دیگه نمی گید کو مدرک؟ 4 تا جسد نشون می دید می گید کار اسد بوده. اسد داره می جنگه اونم با یه مشت تروریست که در بین مردم قایم می شن و بمب می گذارند و داخل شهر سنگر می گیرند و باعث کشته شدن مردم و آواره شدنشون می شوند. اگه کل مردم سوریه با اسد مخالفن پس اسد چه جوری پابرجاست؟ چرا فقط 2 تا دونه شهر نزدیک مرز ترکیه هنوز درگیریه؟ مسیحیا کجان؟؟ کردها کجان؟ علوی ها کجان؟ بقیه سنی ها کجان؟ چرا اینا پشت اسد هستن؟ به جای اینکه فکر کنی یه چی اینجا جواب بدی، جوابتو بده ولی بشین با خودت فکر کن ، من که نمی دونم کی هستی.
    حکومت اسد یه حکومت دقیقا به مانند زمان شاه خودمان هست که بر خلاف خیلی از دیکتاتوریها طرح کوفی عنان رو قبول کرد و قائل به اصلاحات شد و الانم به حقوق کردها احترام گذاشته و اونا رو پشت خودش داره.منم مثل اکثر مردم اون کشور اینو می فهمم که حاضرم تو حکومتی مثل اسد که راه اصلاحات رو باز کرد زندگی کنم تا یک سری بی پدر مادر از عربستان و ترکیه و تونس و ... بیان توی کشورم بمب بگذارند و توی کشورم بجنگند و امنیت اون رو به هم بریزند.

    پاسخحذف
  15. سلام
    از اینکه میبینم مردم باهم سر عقایدشون گفتو گو میکنن خوشحالم ولی عزیزان ادب ادب ادب خیلی مهمه اگر پیرو هر فکری هستید محترم ولی کلام شما عمق فکر شما رو نشون میده اگر انقدر که در مورد سوریه حرف زدید در مورد مشکلات حکومت خودمون وراحل ها واهداف حرف می زدید الان به نتیجه خوبی رسیده بودید لطفا هر دوطرف سعی نشه اخبارها ومنابع موثق خودشو به دیگری دیکته کنه در قضاوتتون در مورد سوریه باید خیلی مسایل رو در نظر بگیرید از جمله تعداد مردم این کشور،مذهب،سطح سواد سیاسی مردم ،سطح رفاه ،جایگاه بین المللی ،شرایط اجتماعی ،تاریخ حکومتها که به سوریه حکومت کردند،فرهنگ ،قدرت مردم قدرت درتغیر سرنوشت کشورشونو...وقتی اطلاعات دقیقی از این مسایل داشتید به جرات میتونم بگم تانود درصد میتونید درست تشخیص بدید حق کجاست وباطل کیهوگرنه این چیزهایی که می فرمایید نمی شه بهشون اعتماد کرد در ضمن قدرت مردم هر کشوری فقط به انتخابات درست وعادلانه اون کشور نیست بلکه به توانایی عزل فرد منتخب هم هست اگر مردم به معنی واقعی توانستند هم عزل کنند وهم وصل دموکراسی اونجاست

    پاسخحذف