جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مرداد ۱۴, شنبه

بهاره هدایت به اوین بازگشت; با لبخند ...


چه روحیه ای دارد بهاره ... میخندد ... لبخندش تیریست بر قلبِ نامردان و دیکتاتورها ...  گویا به بهاره خبری خوش داده اند; انگار به تعطیلات میرود ... !
 بهاره هدایت به اوین بازگشت; با لبخند ...

۱۹ نظر:

  1. خاک بر سر ملت بی ناموس مسلمان ایران

    پاسخحذف
  2. ادم بی ناموسی مثل تو همه رو مثل خودش بی ناموس
    میبینه!

    پاسخحذف
  3. خاک بر سر شما و این جنده که مثل مادر و خواهرتون کس ده هست.و حقشه که بره تو اوین شیشه نوشابه بکونن تو کونش بعد بیارم در خونتون بکنم تو دهن شما جنبش سبزی ها و مادر پدر تون اگه از بته به عمل نیومده باشین!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابا عجب عزتی داری تو واسه حضرت آقات. آفرین. بقول رئیس جمهور منسوبتون آب و بریز همون جایی که میسوزه. اگه عقل و شعور داشتید که اینقدر گه نمیزدید به مملکت

      حذف
    2. کامنتهای این احمق های حرومزاده پاک نمیشه تا بازدید کننده ها به شعورِ این بی پدر مادر ها پی ببرن

      حذف
    3. شما برو برای رهبر کس کشت ساک بزن

      حذف
    4. مادر خواهرت شیشه نوشابه دوست دارن که اولیم چیزی که به ذهن مریضت رسید شیشه نوشابه ست؟! بابات هم با شیشه نوشابه ننت رو میکنه؟
      ای بابا... یادم نبود ننت رو علی گدا میکنه

      حذف
    5. تو ننه پریود برو لنگ مادرتو از زیر رئیس بسیج محله جمع کن بی ناموس
      دیر یا زود کیری به کس زن رهبر چلاقت کنیم که تو دیوس بسیجی هم نتونی بخیه اش بزنی
      مرگ بر اصل ولایت وقیح

      حذف
  4. bazia enghad madar khahareshon jolo cheshmashon dadan keh harf zadan rajebe in masael barashon adi shode

    پاسخحذف
  5. كسه ننه هرچي بچه ولايي.كيرم دهن رهبرتون

    پاسخحذف
  6. ولی یک چیزی از این طرفدارای ولایت جالبه: پیرو اون خبر که مسئولی گفته بود تمام سئوالات اعتکاف و شب زنده داری 80 درصدش مربوط به مسائل جنسی هست. این طرفی هم که در بالا خیلی رکیک از ادبیات تو خونشون استفاده کرده("خاک بر سر. . .) نشون میده که همگی یک جور عقده های جنسی دارن و با جهل و حیوانیت آمیخته که به یک خشونت افسار گسیخته گرائیده شده، معلوم هست که این آدم اگه تو کهریزک باشه به صغیر و کبیر و انسان و حیوان و جنبنده ای رحم نمی کنه. بمیرم برای کسایی که تو اون زندان زندانی بودن. . .

    پاسخحذف
  7. جالبه بهاره داره با لبخند میره زندان ماهایی که بیرونیم افتادیم جون همدیگه ای تف به این ولایت وقیح

    پاسخحذف
  8. لطفا فحش ندید متشکرم

    پاسخحذف
  9. شرم بر حجت الیکشبه ایت الله شده علی خامنه ای و همه نا انسانهای دور و برش که هنوزم از زندان اوین زمان شاه (خدا بیامرز در مقایسه با این حرامزاده های ارزشی) دارند استفاده میکنند و معلوم نیست چند تا زندان پنهان درست کردند. اخه این چه خدایی و دینیه که اینقدر ضعیفه که باید مخالفینش تو همین دنیا محکوم بشن؟ اخه خاک تو سر اون خدایی که خامنه ای و چماقداراش (شعبون بی موخ هاش) نماینده اشن.

    بسیجی بودم مسلمان بودم
    به لطف جمهوری اسلامی دیگه بی دینم
    اخه چرا باید مسلمان باشم

    لا اکراه فی دین را که اینا اصلا قبول ندارن
    امر به معروف و نهی از منکر شده چماق
    دروغ میگن بدون اینکه کنتور داشته باشه
    تربیت که اطلا بو نبوردن
    منطقشون حیدر حیدر گفتنه

    رهبرشون هم که هر روز فقط به نرخ روز دهن باز میکنه و حرف (ور) میزنه.

    نامردی هم شده مرامشون

    همین.

    پاسخحذف
  10. با یکی از این دخترای اعتکافی دوست شده بودم. شاید باور نکنید ولی در ملاقات دومی که با هم داشتیم توی ماشین تا دسته کردم تو کونش. با اون چادر چاقچورش واسه کیر له له می زد.

    پاسخحذف
  11. دوستان ، به بهاره هدایت فکر نکنید، حرص نخورید و عصبانی‌ نشید..بهاره هدایت به اوین میره ، شماها در ایران ناراحت میشین چون مخالفین، بعضی‌ها هم خوشحال میشن چون موافقن ، بعضیا هم از سالها پیش ایران رو ترک کردن چون یا سیاسی بودن یا انقدر دلشکسته بودن از هموطنانشون که احساس وطنی به نام ایران رو از دست داده بودن و کلا براشون فرق نمی‌کنه که بهاره هدایت به اوین بره یا که بره توچال گردش.اصلا نگران نباشید، به هر حال همه چیز برنامه‌ریزی شده و هرکس در نقش خودش داره بازی می‌کنه ،همه‌چیز داره درست پیش میره ،عصبانی‌ نشید، چند ساله دیگه همگی‌ از این دنیا میریم و همه چیز ارزش خودشو از دست میده،فقط چند سال صبر کنید ۲۰،۳۰ یا ۴۰ ساله دیگه، چشم بهم بزنید گذشته.. سعی‌ کنید توی این مدت کوتاه به طبیعت بیشتر سر بزنین یا حداقل به پارک برین و قدم بزنین و با اینکه خیلی‌ کار سختیه ولی‌ اگه وقت کردین فکر کنین ، فقط فکر کنین ،فکر کنین که ایران یه قسمت خیلی‌ کوچیک از این کرهٔ خاکیِ که خود این کرهٔ خاکی مثل قطره ائ‌ در یک اقیانوسِ که بودنش با نبودنش قطعا زیاد به چشم نمی‌آد .. خستتون نکنم همشو میدونین خودتون ..لبّ کلام، دیدن این صحنه که کسی‌ فقط ۲ خط در وبلاگش می‌نویسیه و بعد همگی‌ بهمدیگه فقط فحش ناموسی میدن خیلی‌ دردناکتر از رفتن بهاره هدایت‌ها به زندانِ ، چون همه چیز از هیمن جا شروع می‌شه..

    پاسخحذف
  12. خب! آشکاره که این یارو یا ساعتی فلان قد می گیره این یاوه گویی ها و ژاژ خوایی ها رو بنویسه و یا به خاطر اینه که بیچاره اون قد زور به فلان جاش اومده چون نتونسته تا کنون به چیزایی که می خواسته برسه! این که از روزم روشن تره!
    گیرم که خواهر من _بهاره یا هر خانم دیگه ای_ کُس بده و با کسانی خوابیده باشه و بخوابه یا هر کار سکسی دیگه ای بکنه! گیرم که یه نادونی اینا رو فحش و دشنام کنه و این جا نوشته باشه! من که نمی بینم چیزی رو عملن بتونه عوض کنه! خودشو شناسونده، ذهن بیمار و روان-پریششو، و این که همچی آدمایی برای یه جامعه سالم چه مخاطراتی دارن و برای اینده باید براشون چه راه کارایی اندیشید!
    ولی نمی فهمم کار کسانی رو که همون دشنام پراکنی هایی رو به خود این یارو و رهبرای یارو داده ن! به اصطلاح گویا غیرتی شده ن! واقعن چه دستآوردی داره این یاوه گوییا!؟ و پاسخگویی به همون روش؟؟؟ الآن مثلن خواهر/مادر یارو طوری ش شد!؟
    به گمون من، دهن چنین کسانی رو _در فردا-روز بهروزی_ می شه باز گذاشت تا حنجره شونو خودشون زحمت بکشن خودشون با این یاوه گویی ها پاره کنن... فقط چون محتمله خطر جانی بیآفرینن برا دیگرون، بهتره دست و پاشونو تو سیمان کرد و ولشون گذاشت برا تماشا... اینم تقصیر خودشونه! و حتا اگه تضمینی باشه که خطری ندارن اونم باید آزاد گذاشت! سرانجام اون دوگوله شون به کار می افته... باور داشته باشین! سوخت و سوز نداره! چون اینام بلخره آدمن! فقط خیـــــلی بدجوری منحرفن! (همین حالا حرفاشونو توجه کنین!) همین! به سادگی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چیز دیگه ای رو هم بیفزایم، یه کم پیش برم! شاید لازم باشه!
      ...مگه مامانای ما کُس ندادن تا ما به دنیا اومده ایم!؟ مگه کُس دادن اونا بد و زشت و قبیحه و فقط با کیر کردن مردا و باباها خوب و برتر و زیباس؟

      باز به گمون من پرسش بنیادی اینه: «تا کِی به این پندارهای پوسیده می خوایم بچسبیم؟» افکاری که اجازه می ده دین، آیین، کاهن، موبد، کشیش، آخوند، یا هر خود-برتر-بین دیگه ای برا دیگرون داستانسرایی کنه، ادعای عالم غیب و پس-از-مرگ کنه، خودشو عاری از خطا و گناه جا بزنه، و خلاصه هر مهملی ببافه تا سرنوشت و زنده گی دیگر مردم عامّی تر رو _علی رغم خواست درونی و آزادی ذاتی شون_ در اختیار و کنترل خودش بگیره و حتا از پس اعصار و قرون هم به این بنازه و بباله!!!

      حذف