جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

اولین عکس منتشر شده از خیابان ابوموسی در امارات!


اولین عکس منتشر شده از خیابان ابوموسی در امارات!

تابلوی خیابان ابوموسی که چند روز پیش به دستور حاکم امارت عجمان سه خیابان در عجمان را به نام سه جزیره ایرانی نامگذاری کرد!

۲۱ نظر:

  1. چه اشکالی داره اسامی جزیره های ایرانی را روی خیابانهاشان بگذارند؟

    پاسخحذف
  2. منظور اینه که:اینا جزایر سه گانه ایران رو مال خودشون میدونن.
    نه اینکه نام جزیره ایران رو روی خیابونهاشون بذارن.
    حالا فهمیدی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من فکر کنم اونی که متوجه نشده شمائید. این دوستمون هم منظور اونا رو فهمیده ولی از منظر دیگۀ قضیه این عمل شیخک ها رو تفسیر کرده که منم با ایشون موافقم . بذارید نام جزایر همیشه تعلق داشته به ایرانمان در همه عالم پرآوازه بماند
      شیخک بی تدبیر و بی اختیار که اجازه دادی مملکتت که از ناموست هم مهمتره توسط بیگانگان اشغال بشه . به خود بیا و دست از این آلت دست شدن توسط آمریکا و انگلیس جلوگیری کن .

      حذف
  3. عربهای کوس کش ملخ خور هر گوهی دلتون میخواد تو مملکت خودتون بخورید ولی اگه فکر کردید روزی مالک این جزایر بشید روزی خواهد بود همون خراب شده خودتونم از دست خواهید داد.

    پاسخحذف
  4. بزار دلشون خوش باشه

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا بازم این خرها(ترکها) میان کامنت میذارن ... راستی شما ارومیه ای هستی ؟؟ میدونی که به چی معروفند ؟؟ نمیدونی ، برو از زن ، خواهر و مادر و کلاً از کلیه زنهایی که در اطرافتون دارید بپرس .... احتمالاً خجالت میکشند بگن .... تف به کس ناموس هرکسی که ساز جدایی از ایران رو میزنه .
      ضمناً شما همیشه از کیر عربها مایه میذارید که میگی خلیج عر عر بی ؟؟؟؟ اشکالی نداره با همون کیر عربها ناموست هم به گا رفته .....

      حذف
    2. آخه بد بخت ملخ خور شما ها اگه با هم متحد بودین که مثل پشکل پخش نبودین آدم سگ باشه ولی عرب نباشه حد اقل سگ معرفت داره باید حمله کنیم به اعراب ملخ خور تازی مرداشونو بریزیم تو دریا و زناشونو بیاریم برای کلفتی و هرزگی به هر خونه ایرانی دو زن عرب بدیم فقط به همین درد میخورین تروریستای وحشی

      حذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  7. ااااا.... ببین این پاننرک خر چطوری سوخته که دیگه کارش از فحش دادن به عر عر (بی) کردن کشیده! تو اول برو بجای الله عرب ها یه کلمه واسه خدا تو زبونت پیدا کن تا ببینم عرب ها کجاتونو سوراخ نکردن که اینقدر کشته و مرده شون شدی!
    واقعا حماقتتون منو کشته که فکر می کنید اگه امروز برید استان آخر ترکیه یا آذربادمجان بشید می ذارنتون رو سرتون و حلوا حلواتون می کنن. خیلی دلم می خواد به آرزوتون برسید و ببینید چطوری تو سرتون می زنن و از باکره تا یائستون رو خدمتشون می رسن. وقتی دیدی که به جای ترک بهت می گن ایرانی و دوتا فحش هم میذارن روش که رفتی جاشون رو تنگ کردی می فهمی که اگه هویتی داری به مملکتته نه به ترک بودنت.
    من یکی که به شخصه امیدوارم همون استان آخری بشی و حالشو ببری! چون حقت همون بیشتر نیست که به عنوان ترک دست سوم تا عمر داری توسری بخوری و جرات نکنی محل تولدت رو ارومیه بنویسی چه برسه به ارومیه ای بودن افتخار هم بکنی!

    پاسخحذف
  8. دیتر تو دهتون نداری...

    پاسخحذف
  9. راستی تا حالا چیزی هم خوندی؟ یا تو مدرسه فقط یاد گرفتی کس شعر بنویسی؟
    "ترک / ترکها . نام مشترک گروههای قومی ترک زبان . هریک از این اقوام نام مخصوصی دارند و در منطقة پهناوری از کوههای خینگان ، و از هندوستان و ایران و مصر در جنوب تا مصب رود لنا و حوضة رود کاما در شمال ، پراکنده شده اند ( میدان لاروس ، ج 12، ص 342). بسیاری از اقوام ترک زبان ، زبان ترکی را بر اثر ارتباط و آمیزش با ترک زبانان اخذ کرده اند (گومیلیوف ، ص 33)، ازینرو اصطلاحاتی چون «خلقهای ترک » و «ترکان » به مفهوم قوم ترک نیستند ( بریتانیکا) و نام ترک نیز فقط جنبة زبانی دارد و از هرگونه معنای نژادی عاری است "

    پاسخحذف
  10. اگه این الاغه که با خوندن کامنت بالا عوض این که بفهمه موضوع چیه یادش می افته که چرا تا حالا ادعای سرزمین موعود از هندوستان تا ایران و مصر و رود لنا و رود کاما رو نکرده!!!

    پاسخحذف
  11. راستی راستی این احمقا فکر می کنن آذربایجان خاطرخواه چشم و ابروی ایناس؟ بابا اسکول اونا دنبال اون یه وجب خاکن و ترجیح می دن وقتی که تصرفش می کنن یه نفر توش زنده نباشه تا گاو و گوسفنداشون رو توش ولو کنن و حاشو ببرن. دایم می گن "آذربایجان جنوبی". یه دفه شده حرفی از آذربایجانی جنوبی بزنن؟ یه دفه شده که به جای ادعای ارضی بیان یقه حکومت الله رو بگیرن و بگن چرا که دهن ترک ها رو مثل فارس و عرب و کرد و ... همه رو با هم سرویس کردی؟ یا اینکه راه به راه میان و کمک نقدی می گیرن و لششون رو می برن؟ ترکیه ای ها تو همون زلزله شهر وان با هموطنای خودشون چه کردن که با تو ابله که داغ خیانت رو هم همه عمر به پیشونی خواهی کشید چه کنن؟ چقدر خامن اونایی که دنبال احمقایی مثل تو راه میفتن!

    پاسخحذف
  12. یادتونه به جای کمک و لباس گرم برای مردم شهر وان بیکینی فرستاده بودن؟!!!

    پاسخحذف
  13. کم پارس کن بی حیا/ ای هرزه گیاه باغ ایران/ ای روباه سرزمین شیران/ بازی ننمای با دُم شیر/ هر چند به دست توست زنجیر/ توهین ننمای به قوم و کیشم/ کز هر جهتی من از تو بیشم/ در محضر ما ادب نگه دار/ سر خم کن و حرمت و ادب دار/ ما با ادبیم با ادب باش/ وز بی ادبی گَزیده لب باش/ ما ترک غیور و قهرمانیم/ ما سرور مردم جهانیم/ ما ملت قهرمان ترکیم/ ما زاده سرزمین گرگیم/ پا چون به حریم ما گذارید/ ساکت شده پارس کم نمایید/ روی تو اگر کمی حیا داشت/ اندیشه تو اگر صفا داشت/ گر احمق و بی حیا نبودی/ درمانده و بینوا نبودی/ در خانه دل تو را چو کس بود/ فرمایش شهریار بس بود/ اما چه کنم که بی حیایی/ تومظهر جوری و جفایی/ خود بند ادب گسسته خواهی/ خود حرمت خود شکسته خواهی/ ای مظهر هر فساد و پستی/ هان حرمت عارفان شکستی/ بنگر که چه بی اصالتی تو/ بی حرمت و بی لیاقتی تو/ در اوج کلاس بی کلاسی/ تو وصله زشت یک لباسی/ حیف است که بگویم سگی تو/ تهرانی لوسو انتری تو/ آویزه گوش کن از این پس/ هر دوره زمان و پیش هر کس/ زین بعد به هر کجا رسیدی/ هر جا که نشان زترک دیدی/ برخیز و و فای خود نشان ده/ در محضر ترک، دم تکان ده/ یادت نرود ولو به گاهی/ وین گفتۀ ماندگار شاهی/

    پاسخحذف
  14. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  15. دكتر اشرفيان بناب:

    يكي از يافته هاي جالب توجه در مطالعه اخير اين است كه گروه‌هاي غير فارسي زبان به ويژه جمعيت آذري زبان ساكن در فلات ايران ريشه ژنتيكي مشتركي با اقوام ترك زبان ساكن در كشور تركيه و اروپاي شرقي ندارند و بر‏عكس، شاخص تمايز ژنتيكي آن‌ها با ساير گروههاي ساكن در فلات ايران به ويژه فارسي زبانان نزديك به صفر است كه نشانگر ريشه ژنتيكي مشترك آن‌ها در اعماق تاريخ اين مرز و بوم است

    http://www.azarpadgan.com/?content=DetailsArticle&id=166

    پاسخحذف
  16. بذارید دهن بزی با علف شیرین بشه !!!!!

    پاسخحذف
  17. به عنوان یه سنگسری که خودشو یه انسان می دونه به شما دوستان پیشنهاد می کنم ادب رو حذف کنید !
    آخه ترک ها به این مسائل سیاسی چه ربطی دارند که شما دوستان به اصطلاح پارسی زبان به آنها توهین می کنید ؟!! ترک ها هم شاخه ای از نژاد آریایی هستند ،
    اصلا گور بابای نژاد که هرچی می کشیم از این نژاد پرستی ها می کشیم ، من فارس هستم اما هیچ برتری بجز اخلاق مداری و نیک سرشت بودن نمی تونم برای تمایز انسانها از هم دیگر قایل شوم .
    مسئله جزایر سه گانه (البته همیشه و تا ابد ایرانی) یه مسئله کاملا سیاسیه و اگر هم حکمرانان زن باره و عیاش امارات و دیگر کشور های عربی گاهی قد قد می کنند از سر شکم سیره خود اوناست والا مردم عرب زبان مثل سیاست مدارانشون فکر نمی کنند ، همین عرابا (به اصطلاح ملخ خور) با اینکه رئیس حکومتشون یه کس دیگه هست اما از ایران عزیز ما خط مشی می گیرند .
    عزت به دیگران بزارید تا به شما هم عزت بزارند.
    یا حق

    پاسخحذف