جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ فروردین ۱۴, دوشنبه

من از برنامه اتمی حمایت نمیکنم...


من از برنامه اتمی حمایت نمیکنم ...

آقای صالحی! کسی که با هموطنش که خواهانِ حقش بود اینگونه رفتار میکند، سلاح اتمی به دستش برسد دنیا را ویران خواهد کرد ...


_____________________________________

وزیر امور خارجه ایران خواهان همبستگی با مخالفان داخلی بر سر موضوع اتمی شد (( برای خواندن خبر کلیک کنید ))

۸ نظر:

  1. صدردرصد با شما موافقم این گثافتهای پلید آخوندی فکر میکنند همچنان میتوانند با باج گیری از مردم ایران و حتی خارج نشینان ایرانی دستگاه سرکوب و وحشت خود را چند صباحی نگاه بدارند .

    پاسخحذف
  2. آفرین صحیحه این نامردها چند ماهه دیگه هم دنیا را بازی می دهند و بعد به دنیا می گویند ما بمب را ساختیم.

    پاسخحذف
  3. dar kesvre sed ali faght etefagh miafted..avarin avarin

    پاسخحذف
  4. حاج صالحی
    نه دیگر ما به شما سواری می دهیم ونه دیگر شما می توانید از ما سواری بگیرید .انتخابات مجلستون هم تبدیل به رفراندوم نه به حکومت با رای 90 درصد شد .خواستید سفره خودتان از درامدهای کشور پر شود و تنها مهمان خودتان باشید و سهم ما از این سفره چماق و افترا و زندان و تجاوز و فقر و دربدری بود .سلسله پادشاهی خامنه ای تاسیس کردید . با تکیه بر استبداد مراد دل گرفتن موقت است .توبه گرگ مرگ است مرگ.

    پاسخحذف
  5. kheyli por ro hastan bad az in hame shekanje va tajavoz be ham vatan khodeshan hala hambastegi mekhan tof be roton

    پاسخحذف
  6. az ghadim gooftan koniha por ro hastan

    پاسخحذف
  7. من حاضرم کمک کنم ولی در عوضش چی دریافت می کنم. قوانین مزخرفی که خودتون هم می دونید یک مشت آشغال هستش که توسط یک موجود مالیخولیایی به نام خمینی که از مهمان نوازی ایرانی ها سوء استفاده کردطراحی شد.در عوضش چی می گیرم تو که به اصطلاح هموطنمی و از عشق به هموطنی من نوعی سوء استفاده کردی بگو .چی در عوضش می گیرم کهریزک با چند تا جانی بی پدر مادر به نام مرتضوی چی می گیرم گشت ارشاد چی می گیرم دزدی ،غارت،ترور، تجاوز، اعدام، جنگ، فساد و البته یک مشت آشغال به نام دینی که نه زبونش زبون من نه افکارش تازه وقتی که با یه سری چرندیات جدید به نام ولایت مخلوط شده باشه. نه دیگه بسه شما کارتون تموم شده و دارم می بینم که میزهای محاکمه از هم اکنون در وجدان های عمومی شروع به کار کرده اند و شما ها بایستی به پای میز عدالت آورده بشید تا یاد بگیرید در عصر نوین بشری جایی برای ضد انسان ها وجود نداره کسانی که فکر می کنند عقل کل هستند و هر کسی که مخالف باشه می خوان از پای در بیارند. از اینجا به بعد که پول نخواهید داشت اقتصادی نخواهید داشت چی کار می خواین بکنین.

    پاسخحذف
  8. من تو یه چیز موندم که چی شده حالا همه دلسوز ما دارن میشن و ما داریم از تفکرات اونا پیروی میکنیم و چرا این مسولین بیفکر ما دارن همه این کارا رو رو برای اونا راحت میکنن انگار نه انگار که بابا ما خودمون آدمیم دیکته دیگران رو نمیخواییم ... نکنه مسولان ما هم .......!!!!!واقعا که ما خیلی .................میدونید کاش ما ایرانیا یه روز درست میفهمیدیم چه اینوری چه اونوری!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف