جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

وضعیت نگران کننده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد


سایت کلمه امروز در گزارشی به آخرین وضعیت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد پرداخته است.
این گزارش نگران کننده حاکی از وضعیت نامناسب میرحسین موسوی و همسرش و همچنین رفتارهای مشکوک زندانبانان دارد.

در بخشی از این گزارش آمده:
"ماموران امنیتی با سلب مسئولیتی نگران کننده و با هدفی نا معلوم و درست مخالف رفتار دوسال گذشته، حدود سه هفته پیش به میرحسین و رهنورد گفته اند که از این پس مسئولیت تهیه ی غذا را برعهده نخواهند داشت، میرحسین و رهنورد با اعتراض شدید تاکید کردند که این روش به منزله تهدید جانی بوده و مسئولیت سلامت آنها به عهده ی زندان کنندگان است. پس از آن این نگرانی به وجود آمده است که دلیل اعلام چنین مساله ای چه می تواند باشد؟ این موضوع همچنین نگرانی های جدی را درباره غذای آنها در خانواده به وجود آورده است"

دلیل شانه خالی کردن از مسئولیت غذایی چیست؟ آیا حکومت با وحشت از طرفداران و حامیان عظیم میرحسین قصد مسمومیت و مرگ تدریجی و در آخر طبیعی جلوه دادن این حادثه را دارد؟

 در بخش دیگری از این گزارش به وضعیت سلامتی نگران کننده میرحسین، ناراحتیو درد دوباره قلب و لرزش دست زهرا رهنورد پرداخته شده.

در بخشی از گزارش آمده:
"دست و صورت خانم رهنورد اخیرا دچار لرزش شده است، مساله ای که پیش از دستگیری، به هیچ وجه در وی سابقه نداشته است | میرحسین موسوی در دو هفته گذشته مجددا دچار درد و ناراحتی در قلب و همچنین با نوسان شدید فشار خون روبرو بوده است | علیرغم برداشت عمومی مبنی بر تداوم و استمرار ملاقات در فضایی عادی ملاقات هایی که اخیرا هفتگی شده است در فضایی پر تنش و پر از تهدید و ارعاب صورت می گیرد. تماس تلفنی به صورت بسیار به ندرت و محدود بوده و در طول هفته موجب بی خبری از آنها می‌شود."

درد قلب و فشار خون که رابطه مستقیمی با تغذیه فرد دارد این نگرانی را دوچندان میکند ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر