جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مرداد ۶, جمعه

تصویری دلخراش از لــبنــان ...


تصویری دلخراش از لــبنــان | جایی که سالانه "یک میلیارد دلار" از حق مردمِ مظلومِ ایـــــران به آنجا میرود ...

۲۰ نظر:

  1. تصاویر دلخراش تری در راه است

    پاسخحذف
  2. پاسخ‌ها
    1. تو چرا به لبنانی ها فحش میدی؟اونها از قبل زندگی و فرهنگشون همین بوده،چه با کمک ایران و چه بدون کمک ایراندر ضمن ایران فقط به حزب الله کمک مالی و سیاسی برای منافع خودش میکنه.متاسفانه شما به همه چیز نگاهی نژادپرستانه دارید.و همیشه به عربها گیر میدین،در حالیکه هر چه عیب از از خودتان است.و هر چه عیب و نقص و ناتوانی که در خودتون میبینید به گردن این و آن و مخصوصا عربها میندازین.

      حذف
  3. بهتر بود قبل از گذاشتن تصویر یک اخطاری به کسانی که ناراحتی قلبی دارند می دادی تصاویر را نبینند.کی میشه ما هم بریم مظلوم نوازی ;)

    پاسخحذف
  4. آخ کاش می شد ما یریم لبنان کمک کنیم به این مسلمونا

    پاسخحذف
  5. واسه اونایی که ناراحتی قلبی دارن تصویر رو لطفا شطرنجی کنید

    پاسخحذف
  6. بنزین مجانی از اونهاست و بنزین 1000 تومانی از ما

    پاسخحذف
  7. گریه داره وقتی میدونیم پول کاندوم و وازلین و ماساژ خانمهای لبنانی هم باید از پول سفره مردم ایران تامین بشه و خود ملت ایران را گرسنه و تشنه توی خیابون مثل سگ صحراهای عربستان بدنبال یک کیلو مرغ هورمونی چینی پر از باکتری و تاریخ گذشته!! از صبح تا غروب توی کوچه و خیابونهابدنبال کامیون بدوانند و دست آخر هم یکی مثل علم الهدی بیاد بگه مردم اگر نمی تونن مرغ بخورند مهم نیست میتونن اشکنه با تشکیلات بیضوی مقام ولایت و بقیه آخوند درست کنند تا کمبود پروتئین از این طریق جبران شده باشه !

    پاسخحذف
  8. ta in regime haramzadeh engelisirosi akhondu eslami bar sare kar va hakemiyyat ast , roozegare mellat azin ham bad tar khahd shod !!!!!

    پاسخحذف
  9. lanat be har chi akhondo mollao dictator.key ina dast az sare ma barmidaran

    پاسخحذف
  10. بیروت بخش مسیحی نشین و مسلمان نشین داره و بخش شمالیش که مسیحی نشین هست میلیاردرهایی داره که میتونن کل تهران رو بخرن.
    ساده لوحانست که عین عقده ایها کمک ایران به مسلمونها رو ربط به مسیحیای اونجا بدین!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آفرین به هر چی آدم منطقیه.متاسفانه ایرانیها به همه چیز نگاهی نژادپرستانه دارند.سالهاست در لبنان مسیحی،مارونی،دروزی،مسلمان و سنی در کنار هم به خوبی زندگی کرده اند.حالا ایران اومده به مسلمونهاش کمک کرده و این کمک هیچ تاثیری در نوع زندگی و فرهنگ لبنانیها نداشته.در یک خانواده لبنانی هم دختر محجبه کامل میبینی و هم سکسی پوش که با بیکینی میره کنار دریا و هیچکدوم از این خواهر ها به دیگری کاری نداره.به این میگن اختیار در نوع زندگی.

      حذف
  11. نه داداش مسیحی‌ نشین و مسلمان نشین ندارد، وقتی‌ پول مفت وارد یک کشوری شود (مثلا پول مردم بدبخت ایران) اقتصاد آن کشور جان می‌گیرد. برعکسش هم درست است وقتی‌ پولی‌ که برأیش کار شده بیخود و بی‌جهت از کشور خارج شود به اقتصاد صدمه می‌خورد.

    پاسخحذف
  12. من خیلی ساله تو یکی از همین کشورهای عربی زندگی میکنم

    لبنانیا زناشون 90% خرابن و فقط پولو میشناسن/ مرداشونم مرده اینن که

    برای ایرانیا قیافه بگیرن و کلاس بزارن/ شاشیدم تو حکومت ایران که بجای اینکه به مردمش کمک کنه/ پول و حق این مردم رو میده به یه مشت جنده مفت خور/ این دولت و عواملشون کلی اونجا خونه و زن و چیزای دیگه برا خودشون ردیف کردن/ خیلی حرومزاده هستن/

    پاسخحذف
  13. چرا داداش داره. برو خودت رو اصلاح کن به جای حسادت به عرب و افغان.

    پاسخحذف
  14. نه آخه افغانم حسادت داره؟!!
    همین امروز عمله هاشون داشتن از ترس نیروی انتظامی خودشونو خراب میکردن تو خیابون!!
    اینکه ما میگیم از حلقوم ملت نبرن تو شیکم لبنانیا بریزن به خودمون مربوطه فضولیش به افغانیا نیومده!

    پاسخحذف
  15. هر انکه از دیده برود از یاد برود تا وقتی که این چیزا رو ما ببینیم حالمون از حکومت خودمون بهم میخوره و روز به روز عاشق فریب رنگ بازی غرب میشیم و خودمون چوبی میشیم لای چرخ خودمون تا جلوی مسیر پیشرفتمون را بگیره و غربی ها بهمون میخندن یا باید همه اینها از دیده محو بشه که در عمل غیر ممکن که هیچ فراتر از غیر ممکنه یا باید عده ای قربانی مسیر پیشرفت کشور بشن مثل امارات البته در مسیر اهداف مرتبط به خودمون و مشغول امیال حیوانیشون جز این همانند همین سی سال که جز در موارد مربوط به امنیت کشور هیچ پیشرفت اقتصادی سیاسی فرهنگی و... نکرده ایم

    پاسخحذف
  16. بااحترام.اقایی.دربالا.نوشته.اند.چرابه.عربها.گیر.میدین.وهربلایی.سر.ایرانیها.میاد.مقصر.عربهارامیدانند.فرمایش.ایشان.صحیح.است.اگرماایرانیها.عرضه.نداریم.ازرژیم.جمهوری.اسلامی.عربی.حقمان.رابگیریم.و.انها.میلیاردهادلار.حق.ملت.رادر.سال.به.یک.مشت.لات.ولوتهای.حماس.وفلسطینی.و.شیعه.های.جنوب.لبنان.واون.شیخ.گردن.کلفت.عرب.حسن.نصراله.که.گفت.درجنگ.34روزه.بااسراییل.چندین.شهربدست..اسراییلی.هاویران.شد.وامام.خامه.ای.ازجیب.خودشان.شهرهای.ویران.درلبنان..رابازسازی.نموده.وچند.میلیارد.دلار.حق.مردم.ایران.را.به.جیب.فشار.اسدعرب..مفت.خور.زرافه.ریخته..برادر.محترم.یادتان.هست.صدام.باکمک.مالی.همه.کشورهای..عرب.8سال.چه.بدبختمان.واواره.کوه.وبیابانمان.کرد.بابای.همین.فشاراسد.همگفت.ما.اعراب.همه.متحد.هستیم.وصدام.برادرما.است.همون.یارو.یاسر.علفات.گفت.ما.عربها.همه.برادرهستیم.بنده.تصورمیکنم.ان.اقاییکه.به.عرب.ها.بد.وبیراه.میگه.زیاد.بی.تقصیر.نیست.خیلی.ازمردم.ایران.گفتند.درزندانها.شکنجه.گرها.ازگروه.حزب.اله.لبنان.وحماس.میباشند.وبا.شکنجه.گران.حکومت.اسلامی.همکاری.میکنند.ومامورین.جرثقیلها.چوبه.دارهاکه.صورتهای.خودراماسک.میزنند.و.ایرانیها.را.به.دار.میزنند.همه.عرب.حزب.اله.هستند.

    پاسخحذف
  17. baba kiram tu namuse durughgutun
    shoma che kharayi hastin ke inaro mizarid tu sit va fek mikonid hame bavar mikonan
    kiram tu namsue shomaha bere ke negah mikonido bavar mikonid cheghad ahmaghid shomaha
    manam hamin alan ye aze sexy va lokht ba kose baz mizaram tu sit migam axe naneye modire site
    kose nanatun ke donbale kune morde migardin tush ab berizid

    پاسخحذف
  18. دمتون گرم بازم از این عکسا ندارین؟ حداقل پولمون میره یه کم عکساشونو نگا کنیم

    پاسخحذف