جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

امروز ۲۵ بهمنِ ۹۰ به چشم دیدم...


امروز ۲۵ بهمنِ ۹۰ به چشم دیدم که جنبش سبز مردم ایران زنده است / آنها میترسند حتی از یک صدای بوق! + چند نکته


امروز با چشمانم دیدم که جنبشی که آنها میگویند مُرده، زنده و پویاست; دیدم که سرکوبگران تا دندان مسلح چطور با کوچکترین صدای بوق ماشینی از جا میپرند ... اما نکته ای که مهم است این است که چطور باید در تجمعات بعدی با سرکوب شدیدی که انجام میشود مقابله کنیم. امروز با چشم دیدم که مردم دسته دسته در حرکتند. ما جمعیتمان زیاد است ولی باید برای مقابله با سرکوب شدید چاره ای اندیشیده شود.  + عکس از فضای امنیتی شدید در تهران - میدان انقلاب - ساعت ۱۵ - ۲۵ بهمن ۹۰

۱ نظر:

  1. (( پیشنهادی اساسی و 100 % <> ))
    خیابونا پر از گارد بود پس میشه :
    1 - هر5 شنبه شب که خیابان ها هم شلوغ هست و مردم برای گردش هم میان بیرون , شورای هماهنگی فراخوان بده برای اعتراضات مختلف با عنوان های مختلف : مردم بیان بیرون با ماشین یا بی ماشین و تا میتونن شلوغ کنن سطح شهر رو . هم پیاده رویه . هم گشت و گذاره . هم تجدید در همبستگی و ایجاد نوعی محبت و پیوستگی در ((عمل)) بین مردم هست که نشون بدن (( ما <> با هم هستیم )) در موقعش و زمانش و نوعی ایجاد همفکری عمومی در عمل هست.
    2 - ماشین هام اگه دیدن جایی خلوته و مامور کم هست یا قابل شناسایی نیستن شروع کنن به بوق زدن که اونم مثل شعار دادنه ولی اگه حتی در بد ترین حالتم بگیریم اگر کسی هم گیر داد بگن برای ترافیکه که اعصابشون خورد شده و بوق زدن ووو ! مردمم من خودم امروز رفتم. توی بی آر تی بهتره و بعدش درجه دوم مترو . سوار شید در شاهراه های تهران مثل از تهرانپارس تا آزادی ووو بعدش اگه فرصت بود شعاری چیزی رو دیوار بنویسن یا شعاری بدن زبانی !
    3 -اگرم نیرو خیلی خیلی زیاد بود و ترسیدین ! دوباره سوار بی آر تی یا تاکسی یا مترو بشید برگردید ! اگرم نبود از پیاده رویتون لذت ببرید تا بقیه مردم هم برسن :) و زیاد و زیاد تر بشیم و اگه 1 سیل از مردم بشیم دیگه نمیتونن جلومون وایسن ! و مدرکی هم ازمون نداشته باشن در بدترین حالت اگه زیاد شیم و نیرو بفرستن و حمله هم کنن باز میگیم آقا من اومده بودم بیرون کار داشتم انقلاب کتاب میخواستم ووو نمیدونم چرا اینجا انقدر شلوغه و چیه قضیه ! متطقا نمیتونن کاری کنن باهامون تا اعتراف نکنیم به جرمی !
    4 - اگرم گاردها بعد از مدتی خسته شده بودن و نیومدن و و خلوت بود که از تظاهرات و راهپیماییمون لذت میبریم ! :) و در این حالت نیروهای حکومت هم هر 5 شنبه مجبور میشن وایسن تو خیابون و ترسشونو و دیکتاتور و خشن و غیر انسانی بودنشونو (( در عمل )) به همه مردم دنیا و مردم ایران نشون بدن و فریاد بزنن ! : ) و از نظر مالی هم به حکومت ضربه زدیم که آخرش کم میاره حقوق این خواهر برادران بسیجی رو هر هفته بده .
    5- و این میشه 1 نوع جنگ فرسایشی بدون خشونت و با آرامش که بازنده نهایی درش ((: حکومته :)) و پیروز ماییم که حد اقلش اینه که به این لشگر کشی اینا هر هفته از ته دل میتونیم بخندیم :)) !

    پاسخحذف