جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

25 بهمن ... پدر و مادر ...


۲۵ بهمن موقع آمدن به تظاهرات اگر پدر و مادرم از من پرسید کجا میروی، فریاد خواهم زد: میرم گندی که شما زدید رو پاک کنم...
دیروز 22 بهمن، هر وقت به پدر و مادرم نگاه میکردم سرشان پایین بود .... آن ها پشیمانند ... (( 25 بهمن جانی دوباره برای جنبش آزادی خواهی و سبزِ مردم ایران ))

۱۵ نظر:

  1. ما انقلاب کردم اما فرزندان به روز و با ادب ( درک و فهم ) تربیت نکردیم. انقلاب یک پروسه است و تمام شدنی نیست همانطور که دموکراسی یک پروسه است٬ تو آنموقع که از امام حسین تا میدان انقلاب ۱ساعت و نیم طول میکشید هنوز بدنیا نیامده بودی و در ضمن نمی توانی درک کنی که آن موقع پفیوزهای ایرانی نوکر امریکائی ها بودند و حتی سرلشکر های شاه باید به ۴۰۰۰۰نظامی امریکائی که داخل ایران کار میکردند سلام میدادند . باید اول کتاب بخوانی و درک پیدا کنی تا بفهمی که کاری که ما کرد یم چقدر مشگل بود. بعد از انقلاب یک روز هم امریکا ایران را تنها نگذاشته است از ترکمنستان و کردستان و جنگ و .... برای ایران درد سر درست کرده و باعث شده که دیکتاتوری در ایران جان بگیرد و ما و شما با سران دیکتاتور درد سر داشته باشیم. شعور سیاسی با سواد فرق میکند اگر سر پدر و مادرت پائین است من با افتخار سرم را بالا میگیرم. سی سال است ایران تحت تحریم اقتصادی امریکاست ٬ من بعنوان یک مهندس مدرس بشما باید بگویم که کامپیوترهای سیستم آی بی ام شرکت مخابرات را امریکائی ها گذاشتند و رفتند و چند سال طول کشید که مهندسین ایرانی کارها را روبراه کنند اگر پدر و مادرت تلفن ثابت می خواستند باید ۵ سال تو صف منتظر می مانند ولی امروز تو می توانی کمتر یک هفته تلفن ثابت ( نه موبایل )دریافت کنی. اما وظیفه همه ما ٬ مخصوصاٌ شما جوانان است معترض باشیم و نظام را پیوسته تحت فشار دهیم تا اصلاح امور شود. در ضمن فراموش نکن یک سبز یک با ادب است.

    پاسخحذف
  2. برای مهندس بالایی
    عزیز هنر کردیم تلفن ثابت رو یه هفته ای میگیریم ،
    اینم بگو 30 سال پیش یه مرکز مخابرات 10 هزار خطه پیش نیازش یه ساختمون به چه وسعت سیم و سیم کشی بود و الان چقدر
    دوست عزیز این رو نگید چی بگید ، میخوام بدونم 30 سال پیش تکنولوژی چی بوده و الان چی؟!
    میخوام بدونم 30 سال پیش جایگاه ایران تو دنیا و منطقه چی بوده و الان چی هست ، از همه نظر؟
    تا بحث میشه میگن 30 سال پیش ال نبود بل نبود ، 30 سال پیش بوده مردم دنیا هنوز با الاغ این ور اونور میرفتن ، با چی این زمون یا اون زمون میسنجیم؟
    خدا رو شکر ما بچه های الان که داریم میبینیم هر چی هم که هست از همون زمانه :|
    و الا الان همون استادیوم آزادی رو هم نداشتیم
    با اون استدلال آب دوغ خیاریت

    پاسخحذف
  3. آقای رضا ایرانی عزیز! از اینکه این دوست عزیزمان با پدر و مادرشان به درشتی حرف می زنند با شما هم عقیده ام اما باید به عرض برسانم که یک مهندس مدرس بودن هم با شعور علمی و تکنولوژیک متفاوت است! یعنی شما ۵ سال نوبت تلفن ۳۵ سال پیش را با یک هفته نوبت سال ۲۰۱۲ یکسان میدانید؟ واقعا اینجور فکر میکنید یا خودتان را به آن راه زده اید؟ اگر همین کارهای فعلی در دست مهندسان سهمیه ای بعد انقلاب نیافتاده بود با توجه به پیشرفتهایی که همه کشورها و در راس آن همان آمریکا - که از نظر شما خیلی عقب افتاده هست - در این ۳۵ سال نسبت به آن سالهای پر از خفت - از نظر حضرتعالی کرده اند - امروز من باید در عرض ۱ دقیقه تلفن میگرفتم نه یک هفته که ده هزار و هشتاد بار طولانی تر از زمان ایده آل هست! در ضمن شما که سرتان از شیرین کاری های ۳۳ سال پیش خودتان با افتخار بالا هست چرا در ۳۵ سال پیش چنین شعور سیاسی به خرج ندادید که معترض باشید و نظام را پیوسته تحت فشار دهید تا اصلاح امور شود؟! و یک راست رفتید دنبال بانک آتش زدن و شکستن در و شیشه میخانه و حلقه آویز کردن انسانها بدون دادگاه و محکمه و از در و دیوار منزل مردم و سفارتخانه ها بالا رفتن و مصادره اموال کردن و الی آخر.......؟

    پاسخحذف
  4. بعضی ها فکر میکنند همه مهندس سهمیه ای هستند و پردازشگر مغزی شان در همون حدی هست که با برنامه ریزی آبدوغ خیاری اینان کلا هنگ بکند! تا حرفی میشه میان میگن اله بودیم بله بودیم حالا شدیم فلان و بهمان! آخه آقای مهندسی که احتمالا هم سهمیه ای هستید که مدرس شدید وگرنه اگر چیزی در چنته داشتید حالا یا باید اونور آب بودید یا تو زندان، اگه شماها اون سر مالامال پر از افتخار کذایی تون رو ۳۳ سال پیش به کار می انداختید حالا من و امثال من بدبخت ترین و نا امید ترین نسل تاریخ بشری نبودیم با اون مثال های مزخرف کلیشه ای تان که زمان حال را با ۷۸۰۰۰۰۰۰ سال پیش دوران ما قبل جنتی مقایسه میکنید اون موقع دنیا کجا بود حالا به کجا رسیده و ما کجا بودیم و به مدد مدیریت امام زمانی شماها و افتخارات روز افزون مهندسان پرتوانی مثل شما به کجا رسیدیم؟ ایراد کار این هست که کسانی مثل دو کاربر بالا جواب مزخرفاتتان را در این ۳۳ سال کف دستتان نگذاشته اند تا حالیتان شود که همه احمق و بی شعور نیستند! اونهایی که مردم را بی شعور فرض میکنند بی شعورند

    پاسخحذف
  5. مااشتباه نکردیم که انقلاب کردیم و شاه مستبد را بیرون کردیم. شمااشتباه کرده و می کنید که 30 سال است به خمینی و وارثانش سواری می دهید. اگر شما هم مثل ما جرات و جسارت انقلاب داشتید امروز ملت ایران سرش را بلند می کرد, همان گونه که در 22 بهم 57 دنیا به احترام این ملت کلاه از سر برداشت.

    پاسخحذف
  6. هم وطن چرا فکر می کنی که انقلاب کردی من و شما سالهای انقلاب داشتیم مراد برقی نگاه می کردیم و بی بی سی به ماها خط میداد که اینها رو بردارید بهتروش به شما می دهیم و همین رادیو اسراییل نبود که ما راهنمایی می کرد که چگونه رفیقایش را بیرون کنیم
    کجا من و شما انقلاب کردیم ،
    این جوانها حق دارند من و شما خودتون بهتر می دانید که با هیچ گونه اگاهی اجتمایی سیاسی اقتصادی حرکتی هردمبیلی برای به فنا دادن انبارهای اسلحه و پایین اوردن قیمت نفت به مدت ۱۵ سال و دوباره امضا کردن قرادادهای نفتی برای سالهای سال برای شرکتهای غربی و حالا شرقی ، بالا اوردن اقتصاد کشورهای منطقه ترکیه -دوبی- وووو،،،،،، و از بین بردان تمامی فرهنگ مان حر کتی احمقانه انجام دادیم
    ، باید قبول کرد که کند زدیم
    در مورد حرفهای اقای حاج مهندس
    ما در زمان انقلاب همین طرز فکر شما را داشتیم،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
    ولی امروز از شما می خواهیم که حداقل در مورد هسته ایی عقب نشینی نفرمایید ، زیرا همین هم که داریم از بین خواهد رفت
    باید بمب ها را ساخت ، اینها با جبر تاریخ کنار خواهند رفت نا با مبارزه دو ریالی شما عزیزان

    پاسخحذف
  7. این آقایی که خود را مهندس جا زده به احتمال زیاد یک آخوند کونی است چرا؟ برای اینکه حالا مادران بیسواد ٨٠ ساله هم میدانند که این رژیم اصلاح پذیر نیست ولی این مردکه صحبت از اصلاح رژیم رژیم صحبت میکند ثانین میگوید ٥ سال باید نوبت می ایستادیم که تلفن بگیریم اینهم دروغ است . انقلاب ٥٧ را نمیتوان به این راحتی و با چند کلمه توصیف کرد دلائل زیادی داشت که کار به انقلاب ٥٧ منجر شد. به نظر من شاه نوکر بود در سال ٣٢ با کودتای آمریکایی سر کار آمد و سال ٥٧ هم برشداشتند و خمینی هم باید میآمد و دست آخوند های کونی و دروغگوی کثافت را رو میکرد که آنهم به وقوع پیوسته . ما نمیدانستیم که محمد که خود را پیغمبر معرفی کرد یک دروغگوی بچه باز بیشتر نبود حالا به لطف همین آخوند های کونی به اکثر مردم ایران روشن شده که این عربها چه دیوسهایی بودند و چقدر جنایت ها که در خاک وطن ما نکرده اند . هر چه فحش عالم است من با دروغگو میدهم که سر دسته شان محمد بود و دیگری هم خامنه ای کونی است که به چشم هزاران مردم نگاه میکند و دروغ میگوید. درود به شما عزیزان که برای آزادی میهنمان تلاش میکنید.

    پاسخحذف
  8. به نظر منهم بیشرفترین آدم بیناموس ترین آدم پست ترین آدم دروغگو است که شامل حال تمام آخوند ها و شامل حال تمام پیغمبران میشود.

    پاسخحذف
  9. جناب مهندس
    شما استدلال هم بلد نیستی و مغالطه کرده اید
    اون موقع که انقلاب کردید دلار چقدر ارزش داشت الان چقدر؟
    اون موقع که انقلاب کردید تورم چقدر بود الان چقدر؟
    اون موقع که انقلاب کردید بیکاری چقدر بود الان چقدر؟
    اون موقع که انقلاب کردید گوشت کیلویی چند بود الان چتد؟
    اون موقع که انقلاب کردید پاسپورت ایران چقدر ارزش داشت الان چقدر
    16 میلیون پرونده قضایی روی هم تو دادگستری تلمبار شده اون موقع تعداد پرونده ها چقدر بود؟
    اخه ادم باید یه ذره شعور داشته باشه یه ذره این ذهنش رو از اون حالت اکبند خارج کنه نمیشه که گفت الا و لله من به این اعتقاد دارم تا ابد و همین درسته
    انقلاب شما در یک کلمه ریده کلمه دیگری هم پیدا نکردم که به جای ریدن استفاده کنم
    شماها دهن جوانا رو سرویس کردین جنگ رو شماها راه انداختین بچه های دهه 40 رو به زور بردین جنگ به کشتن دادین اتش جنگ رو خمینی روشن کرد روزنامه کیهان 30 فروردین59 رو برو نگاه کن(6 ماه قبل جنگ :امام خمینی ارتش عراق را به قیام دعوت کرد) بعد صدام رو مقصر میدونن
    ضمنا متاسفانه من هم مثل شما مهندس هستم

    پاسخحذف
  10. ایران بدون دیکتاتور لذتی فراوان داره. تا حالا که ایران غیر از یک دوره ی کوتاه کریم خان زند زیر دست دیکتاتورها بوده البته من همین حالا نیز پهلوی را به آخوندی ترجیح میدم.

    چون پهلوی یک دیکتاتور رو به دنیای مدرن بود اما آخونده یک دیکتاتوری رو به قرون وسطا بود.

    در پهلوی همه جور آزادی بود فقط آزادی سیاسی کم بود اما آخوندی هیچ گونه آزادی نیست حتی آزادی سیاسی که مردم به خاطر اون انقلاب کردند.

    حکومت پهلوی نام ایران را به عنوان یک کشور متمدن در جهان رواج داده بود اما رژیم آخوندی این نام را به یک کشور قرون وسطایی وعقب مانده تغیر داده.

    در پهلوی هر جا میرفتیم احترام دشتیم اما حالا هرجا میریم جیبمان را میگردند.

    در پهلوی اکثر کشورها به ما وابسته بودند اما حالا ما به تمام کشورها وابسته ایم.

    در پهلوی فقط مقداری از مردم فقیر بودند اما حالا همه فقیرند.

    در پهلوی شاه با انقلاب سفید به مردم زمین میداد اما آخوندی نه تنها زمین بلکه جان مردم را نیز از آنها میگیرد.

    در پهلوی فقط به آمریکا کاپیتولاسیون میدادیم اما حالا افغانی به ناموس ما تجاوز میکند و نمیتوانید کاری کنید.

    شاه فقط چند میلیون دلار از ایران خارج کرد اما در آخوندی هر سال چند میلیارد دلار از بودجه به اصطلاح ناپدید اما وارد جیب سران حکومت میشه.

    من حودمم نفهمیدم این ارزشهایی که مردم به خاطر آن انقلاب کردند حالا کجاست.

    پاسخحذف
  11. خنده داره
    اقا نوشته اگه شما هم مثل ما جرات و جسارت انقلاب داشتید...
    شما که اینقدر دل و جرات داشتین که شاه رو بیرون کردین چرا خودتون نمیاین گندی که زدین رو پاک کنید؟تعدادتون که مشاالله کم هم نیست
    چیه ؟جراتش رو ندارید؟
    خودتون می دونید که چه هیولایی بوجود اوردین حالا ما رو متهم می کنید که سواری میدیم بهشون
    شما متولدین دهه 20 و 30 ایران رو به فنا دادید هنوز هم رو دارین و روتون هم کم نمیشه
    خفه بشید و اظهار نظر نکنید به اندازه کافی مشکل درست کردین
    مرتیکه میگه ما جرات داشتیم حالا شما چرا جرات ندارین برید گند ما رو درست کنید نادون احمق
    استدلالشون هم مثل انقلابشونه همین شما پخمه ها بودین که این وضع رو بوجود اوردین
    خاک بر سر تک تکتون

    پاسخحذف
  12. منظور از فرزندان به روز و با ادب(درک و فهم) یعنی کسانی که هر بلایی سرشون بیارن باز هم با ادب باشند مثلا در کهریزک به انها تجاوز می کنند نباید برگردند و فحش بدهند باید سرشان را پایین انداخته و مدام مورد تجاوز قرار بگیرند
    بچه باید ادب داشته باشد و مورد تجاوز قرار بگیرد فقط ماها که انقلاب کرده ایم می فهمیم و ادب داریم و تجاوز بلد هستیم شما ها ادمهای بی تربیتی هستید که وقتی مورد تجاوز قرار می گیرید اعتراض می کنید اخه چرا با تربیت نمی شوید؟من نمی دانم چه کسانی شماها را تربیت کرده اند که اداب مورد تجاوز واقع شدن را به شما یاد نداده اند
    یا میلیاردها تومان اختلاس شده می گویید گند زده اید پسرم از این کلمه های زشت استفاده نکن به جای اختلاس هم بهتره بگیم جابجایی پول
    در هر حال با ادب باشید

    پاسخحذف
  13. مگه خمینی و نظامش را مردم بوجود آوردند؟ نظام خمینی محصول مستقیم دیکتاتوری شاه بود. اساسا آخوندهای ۲۸ مردادی همراه و همکار شعبان بی مخ ها بر علیه مرحوم دکتر مصدق بودند که با با حمایت استعمار دولت ملی دکتر مصدق را سرکوب کردند. رژیم شاه ۲۵ سال تمام و ساواک و سرکوب ریشه تمام احزاب سکولار را زد و در عین حال با از بودجه بیت المال حمایت گشه دستانه ای از آخوند و تبلیغات خرافی اش میکرد، تا این لشکر دعا به سرکوب فکری مردم و تکفیر مخالفین مترقی رژیم مشغول باشند. آخر سر هم بدستور هویزر آمریکایی، هم شاه از کشور فرار کرد و هم ارتش را دودستی تحویل آخوند دادند تا آخوند با ان ارتش به جان انقلابیون واقعی بیفتد و آنها را سرکوب کند. ساواکیهای شاه هم کمکهای شایانی به سرکوب مردم انقلابی کردند و تجارب ساواک شاه را در خدمت شیخ گذاشتند. حالا شاه و رژیمش شدند مظهر حقانیت و مردمی که از ظلم و غارت شاه دست به انقلاب زدند به تفاله های شاه بدهکارند؟ شماها بجای آنکه ۱۶ سال وقت به اصلاحات اقتصادی و سیاسی امثال رفسنجانی و خاتمی بدید، بجای اینکه دنبال امثال موسوی بیفتید، باید بدنبال سرنگونی رژیم میبودید، نه آنکه وقتتان را با افتادن بدنبال اصلاحات موهوم رژیم تلف میکردید. الان هم بجای دخیل بستن به امامزاده های ۲۸ مردادی پهلوی چی، راه انقلاب را دنبال کنید و دموکراسی و آزادی را بعد از ۱۰۰ سال در کشور مستقر کنیم. شما هنوز هم به بیراهه میروید!

    پاسخحذف
  14. مگه خمینی و نظامش را مردم بوجود آوردند؟ نظام خمینی محصول مستقیم دیکتاتوری شاه بود. اساسا آخوندهای ۲۸ مردادی همراه و همکار شعبان بی مخ ها بر علیه مرحوم دکتر مصدق بودند که با حمایت استعمار دولت ملی دکتر مصدق را سرکوب کردند. رژیم شاه ۲۵ سال تمام با ساواک به سرکوب مخالفین پرداخت و ریشه تمام احزاب سکولار را زد و در عین حال با از بودجه بیت المال حمایت گشاده دستانه ای از آخوند و تبلیغات خرافی اش میکرد، تا این لشکر دعا به سرکوب فکری مردم و تکفیر مخالفین مترقی رژیم مشغول باشند. آخر سر هم بدستور هویزر آمریکایی، هم شاه از کشور فرار کرد و هم ارتش را دودستی تحویل آخوند دادند تا آخوند با ان ارتش به جان انقلابیون واقعی بیفتد و آنها را سرکوب کند. ساواکیهای شاه هم کمکهای شایانی به سرکوب مردم انقلابی کردند و تجارب ساواک شاه را در خدمت شیخ گذاشتند. حالا شاه و رژیمش شدند مظهر حقانیت و مردمی که از ظلم و غارت شاه دست به انقلاب زدند به تفاله های شاه بدهکارند؟ شماها بجای آنکه ۱۶ سال وقت به اصلاحات اقتصادی و سیاسی امثال رفسنجانی و خاتمی بدید، بجای اینکه دنبال امثال موسوی بیفتید، باید بدنبال سرنگونی رژیم میبودید، نه آنکه وقتتان را با افتادن بدنبال اصلاحات موهوم رژیم تلف میکردید. الان هم بجای دخیل بستن به امامزاده های ۲۸ مردادی پهلوی چی، راه انقلاب را دنبال کنید و دموکراسی و آزادی را بعد از ۱۰۰ سال در کشور مستقر کنیم. شما هنوز هم به بیراهه میروید!
    بجای امکه ۲۵ بهمن بدنبال تفاله های کودتاچی ۲۸ مردادی بیفتید، پیشنهاد میکنم که با هم بدنبال پاک کردن ایران از تفاله های کودتای ۲۸ مرداد، از معمم و مکلا باشیم.

    پاسخحذف
  15. سلام لطف کن و یه دعوتنامه بالاترین برام بفرست خواهش میکنم از کنار این نظرم الکی نگذری
    منتظرتم دوست عزیز
    فعلا.
    milad_tiger73@yahoo.com

    پاسخحذف