جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

25 بهمن به یادِ برادران شهیدم "محمد مختاری" و "صانع ژاله"


دست بند سبزم را بر دستم میبندم و روزِ 25 بهمن به یادِ برادران شهیدم "محمد مختاری" و "صانع ژاله"  آزادی را فریاد میزنم...

۱۰ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. در جواب ناشناس
    کسی که بعد از این حکومت حاکم بشه فرای قانونی نخواهد بود و ریاست اون دوره ای خواهد بود و مثل سایر کشور های دموکراتیک یکی از احزاب سیاسی در هر دوره حاکم میشه و عملکرد اونها نقش مهمی در انتخابات بعدیشون داره

    پاسخحذف
  4. فرق بین شورای ساختگی با شورای حقیقی را خوب می دانم! این شورا مجددا می خواهد مردم را به خیابان بکشد که دو صورت دارد یا مردم مجددا سرکوب می شوند که یاس و سر خوردگی ناشی از شکست را در پی دارد و یا اینکه دوباره جان می گیرند و تا می خواهند کار را به انجام برسانند مجددا شورا فیلش یاد هندوستان می کند مردم را به خانه هایشان می فرستد! و باز این زمان است که از دست می رود! و دو باره این مردم برای یک سال دیگر علاف و ایران عزیز ما یک قدم دیگر به ورطه نیستی و نابودی نزدیکتر!

    پاسخحذف
  5. فقط حمله نظامی

    پاسخحذف
  6. نمی دونم این چه جور تظاهراتی میشه! اول که می گن تظاهرات سکوت، بعد هم ساعت شروع و خاتمه اعلام می کنن، جالبه که فقط برای یک روز!! تظاهرات ما ایرانی ها هم مثل حکومتمون عجیب و غریبه! بریم سر کار، ناهار هم مفصل بخوریم، خواب بعد از ناهار رو هم بریم، چایی عصر و بخوریم و 4 تا 7 بیاییم خیابون ببینیم که چه خبره! اون هم تو سکوت مطلق. بهتر بود به صورت ذهنی میومدیم تظاهرات، مثلا 4 تا 7 همه تو خونه تو ذهنمون تظاهرات می کردیم.
    بابا جون تظاهرات این طور میشه که مثلا می گن همه از صبح روز 25 بهمن کارهاشون رو تعطیل کنن، بیان هر جایی که قرار می گذارن، شبانه روزی بمونن و شعار بدن، تو درگیری ها به جای اینکه نیروهای دستیر شده رو تر و خشک کنن، باید بزنن هم دست و هم پاهاشون رو قلم کنن تا دیگه ماه ها تو سرکوب نیان. باید رعب و وحشت تو دلشون انداخت وقتی ببینن 10 نفرشون علیل شدن دیگه جرأت نمی کنن بیان بیرون. انقدر باید بمونن تا به نتیجه برسن. مثل مصر و تونس و ... والا به خدا با تظاهرات سکوت و فقط 3 ساعت بیرون قدم زدن هیچ رژیمی کنار نمی ره. حالا خود دانید.

    پاسخحذف
  7. agha ba in bazia regim nemire shora hamahangi aslan hadafesh
    maloom nist alanam vaght in harfa nist alan moghe soghoot regime shoma biain khiaboon nemikhad sokoot konid
    age 25 bahman melat omadan khiaboon baad tazahorat harrooz poshtsarham ta soghoot rigim mizarim ghadam ghadam aval bayad bein mardam dobare omid biad tarsa berize

    پاسخحذف
  8. تظاهرات سکوت به درد عممون میخوره ! باید یک کار اساسی بشینن فکر کنن مردم انجام بدن ! جلوی تفنگ با دست خالی نمیشه وایساد ! هر عقل سالمی اینو میدونه ! این همه تظاهرات سکوت کردیم چی شد ؟ اصلا بیایم مثل سوره بگیرن تیکه تیکمون بکنن و بکشنمون و بعدشم کشورای خارجی بخوان کمک کنن چین و روسیه وتو کنن !!!!
    با دست خالی عمرا نمیشه آخوندی که تا مغز سرشم خون بگیره باز برای اسلامش میمونه و خونتو میریزه که اسلام شیطانیش بمونه جلوش وایساد :( . . . . .
    باید یک راه اساسی تر مردم پیدا کنن . اینجوری نمیشه و فایده نداره .
    هیچی به هیچی ! :( . . . . . . .

    پاسخحذف
  9. دوستان عزیز :
    اصلی ترین مسئله اینه که ما فعلا شکممون سیره فعلا گرسنه نیستیم ، فعلا جون به لب نشدیم تا بریم جلوی تیربار وایسم یا اگر شدیم خیلی ببخشید خودمو میگم جنم نداریم تا وقتی خود باوری نداشته باشیم 0-0 .
    به امید روزی که ..... خودتون میدونید !!!

    پاسخحذف